info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

BudaPart WATERFRONT

1117 Budapest, Dombóvári út 29.
ID: budapartwf
  • Bérleti díj min.

    23 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    25 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    500

  • Max. kiadó iroda

    17831

  • Kategória

    A+

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 2500 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 20209 nm
  • Közös területi arány: 8.18 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2026 Q4
  • Zöld minősítés: LEED Gold
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.
  • Raktár B. díj: 9 €/hó/nm

BudaPart WATERFRONT bemutatása

A BudaPart Waterfront a főváros modernkori történetének legnagyobb, többszörösen díjazott ingatlanfejlesztésének landmark jellegű irodaháza, kilátással a Dunára és a Lágymányosi-öbölre. Az Irodaház „A+” kategóriás 20209 négyzetméter kiadó iroda területet kínál az 11. kerületben, Újbudán, a Duna mellett, Kopaszi-gátként ismert és közkedvelt szabadtéri pihenő, rekreációs és szabadidős központtal szemben. 

Az exkluzív elhelyezkedésű, újgenerációs épület tovább erősíti a BudaPart törekvéseit, hogy a közeli irodaházakkal, Budapest első toronyházával és az egyetemi campussal az egyik legjelentősebb szereplőjévé váljon a budapesti irodapiacnak „Buda Business District” elnevezésű alpiacként. A BudaPart Waterfront ebbe a már meglévő és folyamatosan bővülő városszövetbe csatlakozik, ahol a reggeli edzésre, az üzleti ebédre és a mindennapi ügyintézésre éppúgy lehetőség van, mint az öbölparti levegőzésre, kulturális programok élvezetére, vagy a munkaidő után a strandon elfogyasztott koktélra. A BudaPart Waterfront a legmagasabb fenntarthatósági és minősítési rendszerek követelményeit szem előtt tartva, innovatív és környezetbarát megoldásokkal valósul meg. 

Az 54 hektárnyi területből 11 hektárnyi vízfelület és 25 hektárnyi zöldfelület nyújtja a természet közeliséget. A BudaPart Waterfront ebbe a már meglévő és folyamatosan bővülő városszövetbe csatlakozik, ahol a reggeli edzésre, az üzleti ebédre és a mindennapi ügyintézésre éppúgy lehetőség van, mint az öbölparti levegőzésre, kulturális programok élvezetére, vagy a munkaidő után a strandon elfogyasztott koktélra. Az Irodaház a legmagasabb fenntarthatósági és minősítési rendszerek követelményeit szem előtt tartva, innovatív és környezetbarát megoldásokkal valósul meg. 

A BudaPart Waterfront több szolgáltatást kínál iroda bérlőinek: raktárbérlési lehetőség, fitnessz terem, kávézó, kerékpár tároló, vendégparkoló, üzlethelyiségek, konferencia terem, exclusive recepció, elektromos autó töltő, étterem, ATM, belső park, 24 órás portaszolgálat, tetőkert, mélygarázs, cégtábla kihelyezési lehetőség, terasz/tetőterasz, recepció, öltöző, zuhanyzó, biztonsági szolgálat, saját vizesblokk, panorámás irodák, panorámás terasz, teakonyha, kiváló tömegközlekedés és rugalmas belső kialakítás. A BudaPart Waterfront műszaki jellemzői: szünetmentes áramellátás, 4 csöves Fan-Coil, friss levegő ellátás, épület felügyeleti rendszer, álmennyezet, optikai kábel, lift az épületben, CCTV, kártyás beléptető rendszer, hangszigetelt ablakok, LED világítás, prémium minőségű kivitelezés, kamera rendszer, teljeskörű üzemeltetés, akadálymentesített épület, belsőépítészeti tervezés, magas minőségű kivitelezés és klimatizált irodák. 

A BudaPart Waterfront egyszerűen elérhető a dolgozók számára, a belváros jelenleg autóval 10 perc alatt elérhető, emellett a dolgozók tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthetik a városnegyedet. 2022 november óta járó 107-es jelzésű járat a Keleti pályaudvartól az Erzsébet hídon át, majd a Duna-parton végig haladva közelíti meg a BudaPartot. A BudaPart főbejáratával szemben a csúcsidőben 3-4 percenként közlekedő 1-es villamos megteremti a jelentősebb vonalakról az átszállási lehetőséget. 

Szintén a főbejárat közelében áll meg a 154-es autóbusz, amely - csúcsidőben 20 percenként közlekedik -, biztosítja a kerületi kapcsolatokat és az M4-es metró elérését. A főbejárattól 4 perc sétára található a Budafoki úton közlekedő 133E járat Budafoki út / Dombóvári út megállója, amely csúcsidőben 6 percenként jár, és az M4-es metró mellett a belvárossal is közvetlen kapcsolatot teremt.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Fitnessz terem
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Üzlethelyiségek
  • Konferencia terem
  • Exclusive recepció
  • Elektromos autó töltő
  • Étterem
  • ATM
  • Belső Park
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • Tetőkert
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Panorámás irodák
  • Panorámás terasz
  • Teakonyha
  • Kiváló tömegközlekedés
  • Rugalmas belső kialakítás

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Szünetmentes áramellátás
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Friss levegő ellátás
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Hangszigetelt ablakok
  • LED világítás
  • Prémium minőségű kivitelezés
  • Kamera rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Akadálymentesített épület
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a BudaPart WATERFRONT bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.