info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Academia Irodaház

1054 Budapest, Akadémia utca 6.

ID: academiaoffice

  • Bérleti díj min.

    24 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    28 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    249

  • Max. kiadó iroda

    2207

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 6.4 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 12500 nm
  • Közös területi arány: 8.22 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2000
  • Zöld minősítés: BREEAM, WELL és Access4you.
  • Parkolási díj: 170 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2022
  • Üzlet B. díj: 24-28 € /nm/hó

Academia Irodaház bemutatása

Academia Irodaház néven született újjá Budapest egyik legjobb elhelyezkedésű, közvetlen Duna-parti kereskedelmi ingatlana. Az Academia Irodaház a klasszikus luxust a modern technikával ötvözve nyújt professzionális munkakörnyezetet és kimagasló ügyfélélményt. Az átalakítással a legújabb bérlő elvárásoknak megfelelő épületet hozott létre, amely innovatív üzemeltetést, kényelmi szolgáltatásokat és flexibilisen alakítható irodaterületeket kínál közel 12 500 m2-en. 

A tervezett belsőépítészeti és műszaki megoldások, a közös területek és az irodahelyiségek megújulása a fenntarthatóság jegyében zajlik, a környezettudatos minősítések megszerzése mellett pedig az épület a nettó zéró kibocsátást is megcélozza. 

Bérlői igények szerint, minőségi anyaghasználattal akár 2 800 m² egybefüggő irodaterület is kialakítható. Az ötletek megvalósulását pedig a BUILDEXT-tel megálmodott, a régióban egyedülálló, csúcstechnológiával felszerelt építészeti és belsőépítészeti megoldások biztosították. 

A komplexum mindeközben megszerezte a WiredScore-Gold tanúsítványát, hamarosan pedig az ingatlanszektor legnépszerűbb zöld minősítéseivel is büszkélkedhet, mint a BREEAM, WELL és Access4you. 

Az Academia Irodaház új recepciós pultok és a legmodernebb technikával ellátott beléptető kapuk is megkapták végső helyüket mindkét szárnyban. A két lobby tere összenyitásra került, ezáltal jóval tágasabb és modernebb tér alakult ki, így a szolgáltatások elérhetővé válnak mindkét szárny bérlői számára. 

A konferenciaterem audiovizuális technikáját építik be, így a 12-60 fős létszámú megbeszélések, rendezvények esetén itt is szintén a legkorszerűbb technológiákkal találkoznak az ACADEMIA iroda bérlői, vendégei. 

A föld felszíne alatt is innovatív megoldásokban és teljes felújításban gondolkodott a fejlesztő, ahol a modern ötletek és digitális elemek szintén nagyobb hangsúlyt kaptak. A mélygarázsba való legkönnyebb bejutást új gyorskapuk és rendszámfelismerő rendszer segíti, amely már hivatalosan is működésbe állt. 

A mélygarázs megvilágításáról új, mozgásérzékelős LED lámpák gondoskodnak, míg a négy szint műgyantázási és festési munkálatai szintén elkészültek. Az Academia Irodaház két keréken közlekedőknek külön öltözőket és számos biciklitárolót alakítanak ki, ami szintén megkönnyíti a munkavállalók komfortos munkába jutását. 

A legkorszerűbb megoldásokkal öltöztetve a felvonók is felújításra kerültek mindkét szárnyban, még a tükrökbe is digitális kijelzők lettek beszerelve. Az ACADEMIA Irodaház tervezői és kivitelezői, figyelve a gyönyörű épület történelmi és építészeti sajátosságaira, egyszerre tartották szem előtt a látványos és modern kivitelezést, valamint a minél felhasználó barátibb megoldásokat. A főváros üzleti, turisztikai és kulturális negyedében álló, belvárosi irodaház az ESG szellemében kiemelkedő digitális kapcsolatokat, okos megoldásokat, akadálymentességet és közösségi funkciókat is biztosít. 

Az Academia Irodaház minden tömegközlekedési eszközzel, kerékpárral, gépjárművel és gyalogosan is könnyen megközelíthető. Séta távolságra található a Lánchíd, a Duna-part, a Parlament, a Szent István Bazilika, számos minőségi étterem, kávézó, szálloda, konferenciaterem és kiskereskedelmi egység. Az irodaház közelében található biciklitárolók és kerékpáros infrastruktúra megkönnyíti a bicikliseknek az épület elérését.

Hasonló kiadó irodák: City Center , Bank Center , Eiffel Palace , Exchange Palace , Ybl Palota , Millennium Center , Váci Utca Center , Roosevelt Irodaház

Szolgáltatások

  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Tárgyaló bérlési lehetőség
  • Üzlethelyiségek
  • Konferencia terem
  • Exclusive recepció
  • Elektromos autó töltő
  • Étterem
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Autómosó
  • Biztonsági szolgálat
  • Panorámás irodák
  • Kiváló tömegközlekedés
  • Concierge szolgáltatás

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Szünetmentes áramellátás
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Belső árnyékolók
  • Friss levegő ellátás
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Teherlift
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Hangszigetelt ablakok
  • LED világítás
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Akadálymentesített épület
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Academia Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.