info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

H2Offices

1134 Budapest, Váci út 23.-27.
ID: h2oiroda
  • Bérleti díj min.

    16 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    18 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    1000

  • Max. kiadó iroda

    26820

  • Kategória

    A+

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 4.5 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 26 820 nm
  • Közös területi arány: 7.4 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2022
  • Zöld minősítés: WELL&LEED
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.
  • Raktár B. díj: 8 €/hó/nm

H2Offices bemutatása

A H2Offices összesen mintegy 26 820 négyzetméter modern irodaterületet biztosít a bérlők számára. A H2Offices egyediségét hangsúlyozza a játékos homlokzat, a szerkezetek átláthatósága és a tágas, dupla magasságú skandináv előcsarnok. Különböző rekreációs terek, például a városra néző tetőtéri futópálya, a zöld teraszok és a magasított sétány erősítik az épületek felhasználói élményét és a kellemes munkakörnyezetet. 

A dán Arrow Architects által tervezett koncepció középpontjában a természethez való kapcsolódás megteremtése áll: az épületek között egy nagy, multifunkcionális kert biztosít teret a kikapcsolódásnak nem csupán az itt dolgozók, hanem a környéken élők számára is, ezenkívül zöld teraszok kapnak helyet a magasabb emeleteken. A rekreációs lehetőségeket bővítik az egészséges étkezést biztosító étterem, valamint az első épület tetején található panorámás futópálya is. A kerékpárral érkezők számára kerékpár tárolók, szekrények és zuhanyzók állnak rendelkezésre, míg az elektromos autót használókat elektromos töltőállomások várják. 

A legnépszerűbb Váci úti folyosón található H2Offices zöld környezetet kínál Budapest egyik legforgalmasabb pontján a Váci út és a Dózsa György út kereszteződésében. Autóval és tömegközlekedési eszközzel egyaránt jól megközelíthető, a Dózsa György úti csomópontban metró és buszjáratok is elérhetőek. A H2Offices 13. kerületben, a Váci út és a Dózsa György út kereszteződésénél, a Váci úti irodafolyosó szívében felépülő projekt kiváló elhelyezkedése révén kiemelkedő láthatóságot és könnyű elérhetőséget biztosít a bérlők számára.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Fitnessz terem
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Elektromos autó töltő
  • Étterem
  • ATM
  • Belső Park
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Friss levegő ellátás
  • Álpadló
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Hűtőgerendás fűtés/hűtés
  • LED világítás
  • Kamera rendszer
  • Sprinkler
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Akadálymentesített épület
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a H2Offices bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.