info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Blue Cube Irodaház

1138 Budapest, Váci út 182.

ID: bluecube

  • Bérleti díj min.

    11 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    13 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    189

  • Max. kiadó iroda

    3254

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 2500 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 10335 nm
  • Közös területi arány: 5.5 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2002
  • Zöld minősítés: BREEAM
  • Parkolási díj: 100 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2014
  • Raktár B. díj: 6-7 €/hó/nm

Blue Cube Irodaház bemutatása

A 2002-ben épült modern kivitelezésű Blue Cube Irodaház tágas, világos, napfényes kiadó területei rugalmas kialakíthatóságuknak köszönhetően a közepes- és nagyvállalatok igényeit egyaránt magas szinten elégítik ki. A Blue Cube Irodaház bérlőinek összesen 9 469 m²-en kínál természetes fényben bővelkedő, nyitható ablakokkal és külső, illetve belső árnyékolókkal ellátott irodatereket. 

A Blue Cube Irodaház megszerezte a BREEAM In-Use Very Good zöld minősítő tanúsítványt. Az épület akadálymentesített. A Blue Cube Irodaház biztonságáról kártyás belépőrendszer, zárt láncú kamerás megfigyelőrendszer és biztonsági őrrel védett bejárat gondoskodik. 

A bérlők kényelmét konferenciaterem, étterem, fitneszterem és egy belső udvar szolgálja, melyhez egy pétanque pálya tartozik. 

Az épületben Unilever márkabolt található, a közeli Duna Plázában pedig számos üzlet, egy gyógyszertár, bank és posta valamint szupermarket áll a látogatók rendelkezésére. 

A Blue Cube Irodaház a Váci út irodafolyosóján található, közvetlenül az M3-as metrójárat és számos buszmegálló mellett. Az épület biciklivel vagy akár hajóval (D11) is könnyedén megközelíthető.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Fitnessz terem
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Tárgyaló bérlési lehetőség
  • Vendégparkoló
  • Üzlethelyiségek
  • Konferencia terem
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Étterem
  • Belső Park
  • Belső udvar
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Teakonyha

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Szünetmentes áramellátás
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Központi fűtés
  • Teherlift
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Szerver szoba
  • Hangszigetelt ablakok
  • Nagy sebességű felvonó
  • Kamera rendszer
  • Beléptető rendszer
  • Sprinkler
  • Telefonközpont
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Akadálymentesített épület
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Kettős betáp
  • Vészhelyzeti áramellátás
  • Saját generátor
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Blue Cube Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.