info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Balance Hall

1139 Budapest, Váci út 99.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: balancehall
  • Bérleti díj min.

    14.5 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    16.5 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    A+

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 2200 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 15520 nm
  • Közös területi arány: 8.85 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2019
  • Zöld minősítés: BREEAM in-Use
  • Parkolási díj: 110 €/hó/gk.
  • Raktár B. díj: 7.5-8 €/hó/nm
  • Üzlet B. díj: 14.5-16.5 €/hó/nm

Balance Hall bemutatása

A Balance Hall Irodaház 2019-ben készült el, az épülete a Balance Office Park részeként valósult meg. Az irodapark a Váci úti folyosón helyezkedik el, mely az egyik legkeresettebb üzleti negyed Budapesten. 

A Balance Hall Irodaház 15.520 m2 tágas, modern belső kialakítással, a mai kornak megfelelő technológiákkal, környezetbarát megoldásokkal és számos emberközpontú szolgáltatással várja leendő bérlőit. Parkosított kertben, fedett tárgyalók és pavilonok lehetőséget biztosítanak a felfrissülésre és a tárgyalások kellemes lebonyolítására. 

A Balance Hall Irodaház Budapest egyik legnépszerűbb irodapiaci lokációjában, a Váci úti irodafolyosón, metrómegálló közvetlen közelében helyezkedik el. Több bankfiók, élelmiszerüzlet és gyógyszertár is található a közelben. Könnyen megközelíthető autóval, illetve tömegközlekedéssel, hiszen az M3 metróvonal Forgách utcai megállójától pár száz méterre található.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Fitnessz terem
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Tárgyaló bérlési lehetőség
  • Vendégparkoló
  • Parkosított belső udvar
  • Üzlethelyiségek
  • Konferencia terem
  • Exclusive recepció
  • Elektromos autó töltő
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Étterem
  • ATM
  • Belső udvar
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Panorámás irodák
  • Teakonyha
  • Kiváló tömegközlekedés
  • Wi-Fi a közös területeken
  • HIP Program

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Szünetmentes áramellátás
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Friss levegő ellátás
  • Hőszivattyús fűtés/hűtés
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Központi fűtés
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Riasztó rendszer
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Szerver szoba
  • Kamera rendszer
  • Sprinkler
  • Telefonközpont
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Kettős betáp
  • Vészhelyzeti áramellátás
  • Saját generátor
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Balance Hall bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.