info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Agora Budapest

1133 Budapest, Váci út 116-118.
ID: agorabudapest
  • Bérleti díj min.

    19 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    21 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    818

  • Max. kiadó iroda

    2418

  • Kategória

    A+

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 1500 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 137000 nm
  • Közös területi arány: 6.2-6.9 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2020-2024
  • Zöld minősítés: BREEAM,WELL
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.
  • Üzlet B. díj: 22-26 € /nm/hó

Agora Budapest bemutatása

Az Agora Budapest „A+” kategóriás kiadó irodákat kínál hamisítatlan Budapesti környezetben, a 13. kerület Váci úti irodafolyosón. Az Agora Budapest változatos szolgáltatásokkal egészítették ki a prémium kategóriás irodáit, zöld terekkel és szabadtéri meeting-pontokkal teli munkakörnyezetét, melyek hozzájárulnak produktivitás növeléséhez és a jó közérzet megteremtéséhez. 

Új városközpont a Váci úti irodafolyosó szívében, fenntartható, kortárs építészeti megoldásokkal, 15 teniszpályának megfelelő zöldfelülettel és tágas közösségi terekkel is szépíti a várost. Változatos szolgáltatásokkal egészítettük ki az Agora Budapest prémium kategóriás irodáit, zöld terekkel és szabadtéri meeting-pontokkal teli munkakörnyezetét, melyek hozzájárulnak produktivitás növeléséhez és a jó közérzet megteremtéséhez. Olyan teret kínálunk, ami megfelel az életmódodnak, és amivel a legtöbbet kihozhatod a hétköznapjaidból. Így lesz minden napod jobb az Agorában. 

Az Agora Budapest közvetlen közelében számos szolgáltatás elérhető, üzletek, éttermek, kávézók és fitneszterem is. Az Agora Budapest könnyen megközelíthető autóval és tömegközlekedéssel egyaránt. Közelben elérhető 3-as metró (Göncz Árpád városközpont), 1-es villamos, 26, 32, 34, 106, 115, 120-as buszjáratok. A budapesti pályaudvarok metróval körülbelül 20 perc alatt érhetőek el.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Tárgyaló bérlési lehetőség
  • Vendégparkoló
  • Üzlethelyiségek
  • Exclusive recepció
  • Elektromos autó töltő
  • Étterem
  • ATM
  • Belső Park
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • Tetőkert
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat
  • Panorámás irodák
  • Teakonyha
  • Parkosított környezet

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Friss levegő ellátás
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Riasztó rendszer
  • Hangszigetelt ablakok
  • LED világítás
  • Nagy sebességű felvonó
  • Beléptető rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Akadálymentesített épület
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Agora Budapest bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.