info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Telekom Székház

1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 36.
ID: telekomiroda
  • Bérleti díj min.

    14 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    15.5 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    1000

  • Max. kiadó iroda

    7200

  • Kategória

    A+

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 2300 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 58000 nm
  • Közös területi arány: 6 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2018
  • Zöld minősítés: BREEAM Excellent
  • Parkolási díj: 150 €/hó/gk.

Telekom Székház bemutatása

A Telekom Székház az ország legnagyobb és egyik legmodernebb irodája, a Telekom és a T-Systems új, közös székháza 2018 nyár végére készült el. A székház mintegy 100 ezer négyzetmétere (58 ezer m2 bérbeadható terület) és kilenc szintje közel 4.500 dolgozónak biztosít munkahelyet. 

A Telekom Székház munkahely funkciók mellett célként jelent meg az emberközeli munkahely kialakítása, hogy az épület közösségi térré és élménnyé is váljon, ezért az irodaház tervezésekor fő szempont volt a kreatív és inspiráló munkakörnyezet kialakításán kívül a munkavállalói well-being. A Telekom Székház landmark megjelenését meghatározza a főbejárata. Az itt található szokatlan léptékű kivágás és a 22 m magas oszlopcsokor hatalmas építészeti gesztus, amely az épülethez kapcsolja a publikus városi teret, egyúttal lebegős megjelenést és nyitottságot sugall. Az épület homlokzata homogén, monolit struktúra, amely a függőleges lamellákkal kap megkülönböztető jelleget és a dinamikus törések és bemarások teszik egyedivé és barátságossá. 

A Telekom Székház műszaki megoldásait tekintve, technológiai, környezetvédelmi és adatvédelmi szempontból összességében a legszofiszttikáltabb épület Magyarországon. A székház közlekedési csomópontra épült, ahol a tervezésnek köszönhetően megvalósult a Könyves Kálmán körúton kialakulóban lévő városi térfalas szerkezet folytatása, ezen túlmenően pedig egy városkapu-szerű landmark-épület jött létre.

Szolgáltatások

  • Fitnessz terem
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Zöld tető
  • Konferencia terem
  • Elektromos autó töltő
  • Étterem
  • Belső Park
  • Belső udvar
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Autómosó
  • Biztonsági szolgálat
  • Panorámás terasz
  • Teakonyha
  • Wellness központ
  • Wi-Fi a közös területeken

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Belső árnyékolók
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • LED világítás
  • Nagy sebességű felvonó
  • Prémium minőségű kivitelezés
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Telekom Székház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.