info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

BudaPart DOWNTOWN

1117 Budapest, Dombóvári út 25.

ID: budapartdown

  • Bérleti díj min.

    18 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    20 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    404

  • Max. kiadó iroda

    404

  • Kategória

    A+

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 3100 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 7600 nm
  • Közös területi arány: 7.06 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2023
  • Zöld minősítés: LEED
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.
  • Raktár B. díj: 9 €/hó/nm

BudaPart DOWNTOWN bemutatása

A BudaPart beruházás Magyarországon mind elhelyezkedésének, mind a zöld- és vízterület magas arányának köszönhetően. Az 54 hektárnyi területből 11 hektárnyi vízfelület és 25 hektárnyi zöldfelület nyújtja a természet közeliséget. 

A BudaPart DOWNTOWN A + kategóriás, LEED/BREEAM minősítéssel rendelkező, hatékony és környezettudatos épület, rengeteg lehetőséget tartogatva az itt dolgozóknak és a budai hangulatot kereső cégeknek.

 A BudaPart Downtown Irodaház Újbudán, a Duna mellett, Kopaszi-gátként ismert és közkedvelt szabadtéri pihenő, rekreációs és szabadidős központtal szemben, a Lágymányosi-öböl másik oldalán egy új városnegyedben kínálunk inspiráló környezetet az itt dolgozók számára. 

A közel 15 hektár területen elhelyezkedő közvilágítással rendelkező parkban séta- és futóút, színvonalas vendéglátóhelyek, padok, valamint parkoló találhatók. Ez a folyamatosan fejlesztett terület ismérvei az átadott épületek köré is begyűrűznek. 

A BudaPart DOWNTOWN Irodaház megközelíthetősége kifejezetten jó: 3,5 kilométerre lévő Deák tér például tömegközlekedéssel alig fél óra, autóval pedig 10-15 perc alatt jelenleg is kényelmesen elérhető. Természetesen a közlekedés optimalizálásán folyamatosan dolgozunk. 

Az 1-es villamos 2019 nyarától már Kelenföldig szállítja az utasokat, ami biztosítja a városnegyed összeköttetését az M4-es metróval, valamint szeptember óta körjáratként, hosszabbított útvonalon közlekedik a 154-es buszjárat, ami már érinti a Kopaszi-gát és a BudaPart területét is.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Fitnessz terem
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Székhelyszolgáltatás
  • Vendégparkoló
  • Konferencia terem
  • Díjmentes parkoló övezet
  • Étterem
  • ATM
  • Belső Park
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Szünetmentes áramellátás
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Belső árnyékolók
  • Álpadló
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • LED világítás
  • Kamera rendszer
  • Sprinkler
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Akadálymentesített épület
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a BudaPart DOWNTOWN bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.