info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

BudaPart GATE

1117 Budapest, Dombóvári út 27.

ID: budapartgate

  • Bérleti díj min.

    20 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    20 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    722

  • Max. kiadó iroda

    1877

  • Kategória

    A+

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 3400 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 20092 nm
  • Közös területi arány: 2.99 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2020
  • Zöld minősítés: LEED GOLD
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.
  • Raktár B. díj: 8 €/hó/nm

BudaPart GATE bemutatása

A BudaPart GATE Irodaház a városnegyed kapujában valósul meg a beruházás első irodaépületeként, mely a Dombóvári út mellett, bruttó 20.092 m2 bérbe adható területtel várja a bérlőket, 11 emeleten kínál irodahelyiségeket, ami kiegészül 4 mélygarázs szinttel, valamint a földszinttel. 

A LEED GOLD minősítést célzó irodaházba olyan cégek költöznek be, mint a DBH Serviced Office 2500 m2 bérelt területtel, de emellett az Atradius Magyarország, a Sió ECKES, a Semcon, a doTerra vagy a dán Novo Nordisk is az újgenerációs BudaPart GATE Irodaház választották. 

Az új városnegyed első irodaháza a BudaPart GATE Irodaház jövőbe mutató trendeket ötvöz. A BudaPart GATE megadja mindazt, amire egy modern életstílust követő, aktív dolgozónak szüksége van: a munkahelyétől mindössze pár percre megtalál minden szolgáltatást, ami megkönnyíti a hétköznapjait, emellett az egyedülálló környezet számos lehetőséget kínál a kikapcsolódásra. 

A BudaPart GATE Irodaházból kilépve mindössze néhány méterre található a Duna-part és a Kopaszi gát, ami tökéletes harmóniát teremt a nagyvárosi nyüzsgéssel. 

A BudaPart GATE megközelíthetősége kifejezetten jó: 3,5 kilométerre lévő Deák tér például tömegközlekedéssel alig fél óra, autóval pedig 10-15 perc alatt jelenleg is kényelmesen elérhető. 

Természetesen a közlekedés optimalizálásán folyamatosan dolgozunk. Az 1-es villamos 2019 nyarától már Kelenföldig szállítja az utasokat, ami biztosítja a városnegyed összeköttetését az M4-es metróval, valamint szeptember óta körjáratként, hosszabbított útvonalon közlekedik a 154-es buszjárat, ami már érinti a Kopaszi-gát és a BudaPart területét is.

Szolgáltatások

  • Fitnessz terem
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Konferencia terem
  • Díjmentes parkoló övezet
  • Étterem
  • ATM
  • Belső udvar
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Szünetmentes áramellátás
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Álpadló
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • LED világítás
  • Kamera rendszer
  • Sprinkler
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a BudaPart GATE bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.