info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Vigadó Palota Irodaház

1052 Budapest, Türr István utca 6.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: vigadopalota
  • Bérleti díj min.

    20 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    22 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 3220 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 13000 nm
  • Közös területi arány: 5 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 1865
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 170 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2018

Vigadó Palota Irodaház bemutatása

A Vigadó Palota Irodaház a belváros szívében, a Central Business Distrtrict legimpozánsabb részén, közvetlenül a Vörösmarty tér és Duna-part szomszédságában helyezkedik el. A Vigadó Palota Irodaház 2018-ban teljeskörű felújításon és modernizáláson esett át. A hagyományos elrendezésű, középfolyosós épületben változatos méretű, különböző irodai funkciónak megfelelő területek kerülnek kialakításra, közös terekkel és szintenkénti külön recepciós résszel. A Vigadó Palota Irodaház ablakaiból csodálatos panoráma nyílik a Budai Várra és a Dunára, valamint a belső udvarra. 

Az irodaházat jellemzi a kiváló infrastrukturális környezet, nagyvárosi szállodák hangulatát idéző lobby, exkluzív belső udvar, központi elhelyezkedés, helyszíni üzemeltetés, étterem és kávézó és korlátlan számú parkolási lehetőség. A Vigadó Palota több szolgáltatást kínál bérlőinek, mint például: kávézó, vendégparkoló, exclusive recepció, étterem, belső park, belső udvar, 24 órás portaszolgálat, mélygarázs, biztonsági szolgálat és panorámás irodák. A Vigadó Palota műszaki jellemzői: nyitható ablakok, szünetmentes áramellátás, 4 csöves Fan-Coil, belső árnyékolók, álpadló, lift az épületben, LED világítás, kamera rendszer és klimatizált irodák. 

A Vigadó Palota Irodaház könnyen megközelíthető, érkezhetünk 2-es, 3-as metróval, 2-es, 47-es, 49-es villamossal, 4-es, 16-os, 15-ös autóbusszal is. A gépkocsival érkezők a közeli parkolóházakban találhatnak parkolási lehetőséget. A Vigadó Palota közelében található biciklitárolók és kerékpáros infrastruktúra megkönnyíti a bicikliseknek az épület elérését. Az épület közvetlen közelében számtalan étterem, kávézó, vásárlási és kulturális lehetőség, egészségügyi intézmény helyezkedik el.

Szolgáltatások

  • Kávézó
  • Vendégparkoló
  • Exclusive recepció
  • Étterem
  • Belső Park
  • Belső udvar
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Biztonsági szolgálat
  • Panorámás irodák

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Szünetmentes áramellátás
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Belső árnyékolók
  • Álpadló
  • Lift az épületben
  • LED világítás
  • Kamera rendszer
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Vigadó Palota Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.