info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Freedom Palace

1054 Budapest, Szabadság Tér 14.

ID: freedompalace

  • Bérleti díj min.

    22 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    23 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    650

  • Max. kiadó iroda

    1576

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 3600 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 8300 nm
  • Közös területi arány: 16 %
  • Parkolás: Közelben
  • Építés éve: 1901
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Felújítás éve: 2010
  • Raktár B. díj: 6 €/hó/nm

Freedom Palace bemutatása

Freedom Palace Budapest egyik legszebb, legfrekventáltabb helyén, az 5. kerület Szabadság tér északi térfalát képező íves épületsorban helyezkedik el a patinás irodaépület. Freedom Palace közvetlen környezete a magyar politikai, gazdasági és kulturális élet központja is, a magyar Parlamenttel, a Magyar Nemzeti Bank, és egyéb banki és közigazgatási épületekkel. 

A Freedom Palace Meinig Artúr építész tervei alapján 1901-ben épült, melyet 2010-ben az ingatlan tulajdonosa felújított, amelynek eredményeként egy közel 8300 m² alapterületű, műemléki szempontokat is figyelembe vevő, a 21. század műszaki színvonalát messzemenően kielégítő irodaház került átadásra Budapest történelmi szívében. 

A Freedom Palce több szolgáltatást kínál bérlőinek, mint például: raktárbérlési lehetőség, konferencia terem, 24 órás portaszolgálat, felszíni parkoló, cégtábla kihelyezési lehetőség, recepció, biztonsági szolgálat, kiváló tömegközlekedés és rugalmas belső kialakítás. 

A Freedom Palce műszaki jellemzői: nyitható ablakok, 4 csöves Fan-Coil, álpadló, álmennyezet, lift az épületben, prémium minőségű kivitelezés, kamera rendszer, belsőépítészeti tervezés, nagy, min. 3m belmagasság és klimatizált irodák. 

A Freedom Palce Budapest szívében, a Szabadság téren található, elhelyezkedésének köszönhetően könnyen megközelíthető autóval és tömegközlekedéssel egyaránt. Az épület közvetlen közelében számtalan étterem, kávézó, vásárlási és kulturális lehetőség, egészségügyi intézmény helyezkedik el. 

Az irodaház közelében található biciklitárolók és kerékpáros infrastruktúra megkönnyíti a bicikliseknek az épület elérését.

Hasonló kiadó irodák: City Center , Bank Center , Eiffel Palace , Exchange Palace , Ybl Palota , Millennium Center , Váci Utca Center , Roosevelt Irodaház

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Konferencia terem
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Felszíni parkoló
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat
  • Kiváló tömegközlekedés
  • Rugalmas belső kialakítás

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Álpadló
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • Prémium minőségű kivitelezés
  • Kamera rendszer
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Nagy, min. 3m belmagasság
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Freedom Palace bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.