info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

TerraPark D Irodaház

2040 Budaörs Liget utca 3/2.

ID: terraparkd

  • Bérleti díj min.

    7.5 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    7.5 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    55

  • Max. kiadó iroda

    968

  • Kategória

    B

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 3.6 €/nm/hó
  • Min. bérleti idő: 1 év
  • Teljes terület: 12 415 nm
  • Közös területi arány: 6 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 1998
  • Zöld minősítés: nincs
  • Parkolási díj: 50 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2011
  • Raktár B. díj: 3.6 €/hó/nm

TerraPark D Irodaház bemutatása

A TerraPark D Irodaház Magyarország első nyugat-európai színvonalú irodaparkjában nyitotta meg kapuit, melyben lehetőség van iroda bérlésre. A budaörsi Terrapark 8 irodatömböt foglal magában egy 16 hektáros területen, ahol több mint 60 cég talált „otthonra”. 

Az irodapark magas színvonalú munkakörnyezetet kínál természetes, zöld környezetben rendkívül kedvező helyi infrastruktúrával és közlekedés szempontjából kiváló megközelíthetőséggel Budapest felé vagy az ország egyéb pontjaira, vagy akár Bécs és más szomszédos országok irányába. 

A TerraPark D Irodaház családias, zöld környezetben található. A kiadó iroda területek forintban is, árfolyamkockázat nélkül, már 15 nm-től bérelhetőek. A kiadó irodaházat rugalmas bérleti idő, tervezhető irodaköltségek jellemzik. 

A TerraPark D Irodaház több szolgáltatást kínál bérlőinek, mint például: üzlethelyiségek, belső udvar, 24 órás portaszolgálat, mélygarázs, cégtábla kihelyezési lehetőség, recepció és teakonyha. A TerraPark D Irodaház műszaki jellemzői: nyitható ablakok, friss levegőellátás, álmennyezet, split klíma, lift az épületben, kártyás beléptető rendszer, riasztó rendszer, kamera rendszer és klimatizált irodák. 

A TerraPark D Irodaház az M1-es és M7-es autópálya közös bevezető szakasza mellett, Budaörs nyugati városközpontjában található. 

Az autópályákra történő közvetlen fel- és lehajtás az útszakaszok forgalma ellenére akadálymentes, így gépkocsival is egyszerűen megközelíthető. Az irodaparkot elhelyezkedése miatt azok is könnyen megtalálják, akik Bécs vagy a Balaton irányából érkeznek.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Fitnessz terem
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Székhelyszolgáltatás
  • Vendégparkoló
  • Konferencia terem
  • Díjmentes parkoló övezet
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Étterem
  • ATM
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • Parkosított környezet
  • Rugalmas belső kialakítás

Műszaki jellemzők

  • 2 csöves Fan-Coil
  • Nyitható ablakok
  • Álpadló
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Split klíma
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Kamera rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a TerraPark D Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.