info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

TerraPark C Irodaház

2040 Budaörs Puskás Tivadar út 14.
  • Bérleti díj min.

    9 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    11 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    95

  • Max. kiadó iroda

    784

  • Kategória

    B

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 3.8 €/nm/hó
  • Min. bérleti idő: 3 év
  • Teljes terület: 8866 nm
  • Közös területi arány: 8.6 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2009
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 60 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2015
  • Raktár B. díj: 5 €/hó/nm

TerraPark C Irodaház bemutatása

A TerraPark C Irodaház modern irodapark egyedi filizófiával- Terrapark irodák campus jellegű elhelyezkedést kínálnak egy kellemes környezetben. A TerraPark C Irodaház magas technikai színvonal, 4-csöves légkondicionálás, nyitható ablakok, szolgáltatások széles skálája (bank, bevásárlóközpont, óvoda, fitness, tenisz, éttermek, üzletek) kiváló tömegközlekedés, saját buszjárat, autópálya közelsége, jó megközelíthetőség, felszíni és mélygarázs parkolók, facility Management a helyszínen, további bővülési lehetőségek várják leendő bérlőket. 

Magyarország első nyugat-európai színvonalú irodaparkja 1995-ben nyitotta meg kapuit. A budaörsi Terrapark 8 iroda tömböt foglal magában egy 16 hektáros területen, ahol több mint 60 cég talált „otthonra”. Ez idáig több, mint 60 000 m2 bérelhető iroda terület épült meg. A TerraPark C Irodaház alábbi műszaki jellemzőket és szolgáltatásokat kínál a bérlők számára: raktárbérlési lehetőség, kávézó, tárgyaló bérlési lehetőség, konferencia terem, díjmentes parkoló övezet, bevásárlóközpont a közelben, étterem, ATM, 24 órás portaszolgálat, mélygarázs, cégtábla kihelyezési lehetőség, recepció, biztonsági szolgálat, saját vizesblokk, teakonyha, parkosított környezet, nyitható ablakok, 4 csöves Fan-Coil, belső árnyékolók, épület felügyeleti rendszer, lift az épületben, kártyás beléptető rendszer, LED világítás, kamera rendszer, teljeskörű üzemeltetés, magas minőségű kivitelezés és klimatizált irodák. 

A TerraPark C Irodaház magas színvonalú munkakörnyezetet kínál természetes, zöld környezetben rendkívül kedvező helyi infrastruktúrával és közlekedés szempontjából kiváló megközelíthetőséggel Budapest felé vagy az ország egyéb pontjaira, vagy akár Bécs és más szomszédos országok irányába. Autóval és tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető. BKV 40, 40E a Metro4 Kelenföldről, további járatok Budaörsre: 88, 140, 140A, 140B, 188E, 240E, 272, 287, 287A. Az iroda bérlők közlekedését a Terrapark saját buszjárata könnyíti meg, Terrapark és Buda és Pest között - megállók 200 méteren belül. A kiadó irodaház autóval könnyen megközelíthető, az M1/M7 autópályák kijáratától 5 percre található. 

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Fitnessz terem
  • Kávézó
  • Tárgyaló bérlési lehetőség
  • Konferencia terem
  • Díjmentes parkoló övezet
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Étterem
  • ATM
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Teakonyha
  • Parkosított környezet

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Belső árnyékolók
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • LED világítás
  • Kamera rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a TerraPark C Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.