info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Panoráma Office

8000 Székesfehérvár, Rákóczi utca 1.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: panoramaoffice
  • Bérleti díj min.

    9.8 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    18.9 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 1370 Fthó/nm
  • Min. bérleti idő: 3 év
  • Teljes terület: 7422 nm
  • Közös területi arány: 10 %
  • Parkolás: Feszíni parkoló
  • Építés éve: 2006
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 15-90 €/hó/gk.

Panoráma Office bemutatása

A Panorama Offices Székesfehérvár egyetlen „A” kategóriás irodaháza. A minőséget, a megbízhatóságot és a kiszámíthatóságot hosszútávra a holland SNOEKS REAL ESTATE befektető csoport garantálja. A holland emberekre jellemző korrektségnek és kreativitásnak köszönhetően a belvárosban bérelhető csúcskategóriás irodák és gyönyörű üzlethelyiségek mellé minden igényt kielégítő szolgáltatást és személyre szabott megoldásokat kapnak Bérlőink. 

A történelmi belváros szomszédságában fekvő impozáns épületben 5200 m2 iroda-, és 2200 m2 üzletterületen kínál minden igényt kielégítő bérleményeket, a város legforgalmasabb csomópontjában. Előnyös kialakításából adódóan az épületben többféle működési funkciónak (iroda, kereskedelmi egységek, ügyfélszolgálat, call-center, szerverterem, technikai szolgáltató egység) is eleget tud tenni. Az irodaház a belvárosban található, autóval, gyalogosan és tömegközlekedéssel egyaránt jól megközelíthető. A legfontosabb közintézmények, iskolák pár perces sétával elérhetők.

Szolgáltatások

  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Konferencia terem
  • Díjmentes parkoló övezet
  • Étterem
  • Bank
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat
  • Teakonyha
  • Kiváló tömegközlekedés

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Belső árnyékolók
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Szerver szoba
  • Kamera rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Akadálymentesített épület
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Panoráma Office bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.