info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Millennium Tower II. Irodaház

1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 7.
ID: milltower2
  • Bérleti díj min.

    14.5 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    16 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    367

  • Max. kiadó iroda

    7456

  • Kategória

    A+

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 2818 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 18318 nm
  • Közös területi arány: 3.06 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2008
  • Zöld minősítés: BREEAM
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.

Millennium Tower II. Irodaház bemutatása

A Millennium Tower II. Irodaház kiválóan illeszkedik az épületet körülvevő park természetes környezetébe, lágy vonalvezetését a Duna hullámai ihlették. A FIABCI dijas Schön építésziroda által tervezett épület 2008 tavaszán került átadásra. Az összesen 20.000 négyzetméteres Millennium Tower II. Irodaház 2.350 négyzetméteres, világos, jól kihasználható szintterületei nagyobb bérleti igények kielégítését és rugalmas térkialakítást tesznek lehetővé. 

A Millennium Tower II. Irodaház alatt háromszintes mélygarázs helyezkedik el. A bérlők kényelmét szolgálja még az impozáns kávézó Dunára néző terasszal, az étterem és a fitness központ. A Millennium Tower II. Irodaház Budapest belvárosában, a Duna partján helyezkedik el. Az itt álló irodaházak tömegközlekedéssel és autóval egyaránt gyorsan és egyszerűen megközelíthetőek a város bármely pontjáról. 

Az épületek a délpesti Duna-part legjelentősebb közútja, a Soroksári út mentén, Pest fő közlekedési útvonalai, a rakpart, a Nagykörút és a Hungária körgyűrű által határolt területen találhatóak. A Millennium Tower II. Irodaház közelében áll meg a nagykörúton végig közlekedő 4-es és 6-os villamos, a Csepel-szigetre tartó HÉV, számos buszjárat, emellett több közvetlen megállóhelye van itt a belváros szívébe közlekedő 2-es és 24-es villamosoknak. A Millennium Towerstől autóval 5 perc alatt elérhető az M5-ös autópálya, az M0-ás körgyűrű, ez utóbbin, valamint a Petőfi és Rákóczi hidakon keresztül pedig 10 perc alatt juthatunk el innen az M1-M7-es autópályákra. A Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér 15 percnyi távolságra van.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Fitnessz terem
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Konferencia terem
  • Gyógyszertár
  • Étterem
  • ATM
  • Belső Park
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Panorámás irodák
  • Teakonyha
  • Kiváló tömegközlekedés
  • Parkosított környezet

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Szünetmentes áramellátás
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Friss levegő ellátás
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Külső árnyékolók
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Hűtőgerendás fűtés/hűtés
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Szerver szoba
  • Hangszigetelt ablakok
  • Kamera rendszer
  • Sprinkler
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Kettős betáp
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Millennium Tower II. Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.