info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Leier City Center B

9024 Győr, Zrínyi utca. 11.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: leierboffice
  • Bérleti díj min.

    10 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    11 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 2.9 € /hó/nm
  • Min. bérleti idő: 1 év
  • Teljes terület: 3512 nm
  • Közös területi arány: 5 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 1897
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 65 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2012

Leier City Center B bemutatása

Az egykori Frigyes Laktanya buszpályaudvar melletti Legénységi ’A’ épületéből egy bruttó kb. 5600 m²-es, impozáns irodaház született. A műemléképület földszintjén utcafrontos, saját bejárattal rendelkező, nagy belmagasságú, elegáns üzlethelyiségek bérelhetők. Az épület reprezentatív aulájában további területek kiadók. Az egykori Frigyes Laktanya Legénységi ’B’ épületében a teljes körű felújítást követően 2012. nyarán bruttó kb. 3600 m2-nyi irodaterület, valamint 24 db bérlakás került átadásra. 

Az épület középső magjában és a Baross úti szárnyban „A” kategóriás irodaterületek bérelhetők kb. 30 m2-es mérettől. A Leier City Center Irodaház a vidéki buszpályaudvar mellett található. A Leier City Center néven újjászületett exkluzív üzleti- és lakónegyed a Baross híd „lábánál", a győri buszpályaudvar és a vasútállomás szomszédságában helyezkedik el. A műemléki ingatlan együttes pár perces sétára található a Városházától és Győr belvárosától. Győr egyik legelegánsabb irodaháza a mai modern bérlői követelményeket maximálisan kielégíti, nemcsak a kiváló elhelyezkedésnek és a magas műszaki jellemzőknek, hanem az épületben és a környéken kínált sokrétű szolgáltatásnak is köszönhetően. 

A reprezentatív irodaház belsejébe két, a főbejáratok felől íves üveghomlokzatú, hidakkal összekötött épületmag került beépítésre, egyedülálló építészeti látványt nyújtva. A belső átriumos üvegszerkezet impozáns megjelenést kölcsönöz az épületnek. A szintek két szárnyra és a belső épületmagra tagozódnak, melyek között mindkét oldalon a bérlők közös használatában álló mosdócsoport, a lépcsőház és két lift kap helyet. Az irodákat „A" kategóriás minőségben, a standard irodakialakításnak megfelelő felszereltséggel adjuk át a bérlők részére. A bérlők és ügyfelek számára a parkolás a Leier City Center alatti, részben nyilvános mélygarázsban, és a felszíni parkolóban biztosított.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Kávézó
  • Székhelyszolgáltatás
  • Vendégparkoló
  • Parkosított belső udvar
  • Üzlethelyiségek
  • Konferencia terem
  • Étterem
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • Felszíni parkoló
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat
  • Teakonyha
  • Kiváló tömegközlekedés
  • Parkosított környezet

Műszaki jellemzők

  • 2 csöves Fan-Coil
  • Nyitható ablakok
  • Hőszivattyús fűtés/hűtés
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • LED világítás
  • Nagy sebességű felvonó
  • Prémium minőségű kivitelezés
  • Kamera rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Akadálymentesített épület
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Nagy, min. 3m belmagasság
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Leier City Center B bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.