info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

EL-TECH Center

1044 Budapest, Ipari Park utca 10.
ID: eltechoffice
  • Bérleti díj min.

    8 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    8 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    A+

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 990 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 1 év
  • Teljes terület: 8616 nm
  • Közös területi arány: 0 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2009
  • Zöld minősítés: Nincs

EL-TECH Center bemutatása

EL-TECH Center által biztosított magas technikai színvonal a betelepülő cégek számára lehetővé teszi nagyobb, nemzetközi kutatás-fejlesztési projektekben, pályázatokon való részvételt. Az EL-TECH Center épülete három szárnyból és az őket összekötő épületrészekből áll, melyben a klasszikus funkciók (irodák, laborok, műhelyek) mellett helyet kap még konferenciaterem, étterem és büfé is. 

Az épület alatt több mint 100 autó befogadására alkalmas teremgarázs található. EL-TECH Center a környezettudatosság szellemében épült: az épület fűtését és klimatizálását a 600 kW teljesítményű hőszivattyús rendszer biztosítja, mely nagy mértékben csökkenti az épület energiafelhasználását és közüzemi költségeit. 

A beruházók közös szándéka egy elektronikai kutató-fejlesztőgyártó központ létrehozása, ahol a betelepülő cégek számára lehetőség nyílik a legmodernebb tervezési, gyártási, szerelési, valamint tesztelési lehetőségek igénybevételére. A fejlesztésnek az újpesti Észak-pesti Ipari park ad otthont. Váci út-MO északi szektor, új MO-ás Megyeri híd találkozásától 500 m-re található.

Szolgáltatások

  • Tárgyaló bérlési lehetőség
  • Konferencia terem
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Felszíni parkoló
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Hőszivattyús fűtés/hűtés
  • Álmennyezet
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • LED világítás
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a EL-TECH Center bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.