info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

City Center

1054 Budapest, Bajcsy Zsilinszky út 12.
ID: citycenter
  • Bérleti díj min.

    14.5 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    18 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    184

  • Max. kiadó iroda

    2217

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 3200 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 8955 nm
  • Közös területi arány: 6.7 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 1989
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2023

City Center bemutatása

Az 5. kerület szívében, a Bajcsy-Zsilinszky - József Attila út találkozásánál, az Erzsébet tér szomszédságában található „A”kategóriás, modern City Center Irodaház, mely 2023-ban teljes felújításon esett át. A City Center Irodaházban 24 órás biztonsági szolgálat üzemel. A City Center Irodaház 220 személy befogadására alkalmas konferencia központot, valamint kétszintes mélygarázsban parkolóhelyeket és raktárakat kínál a bérlői számára. 

Minden bérelhető egységhez teakonyha és mosdó tartozik. Ezenfelül közkedvelt étterem és kávézó is hozzájárul a bérlők kényelméhez. A City Center Irodaház emellett házon belüli bankfióknak és ATM-nek, több utazási irodának, légitársaságoknak és egy fogászati klinikának köszönhetően is kiemelkedőnek számít. Az irodaház műszaki jellemzői közé tartoznak a nyitható ablakok, a négycsöves fan-coil rendszer, a belső árnyékoló rendszer és a kettős betáp. Emellett kerékpártárolók, szolgálják a környezettudatos életmódot. 

A City Center irodaház Budapest szívében, a Bajcsy-Zsilinszky és Andrássy út kereszteződésénél található, számos metró-, busz-, trolibusz- és villamos vonal csatlakozásánál. Az épület közvetlen közelében számtalan étterem, kávézó, vásárlási és kulturális lehetőség, egészségügyi intézmény, posta és kormányhivatal helyezkedik el. Budapest szívében, a Deák tér mellett, 3 metróvonal találkozásánál, a 9-es, 15-ös, 16-os, 105-ös és 115-ös busz, a 72-es és 73-as trolibusz, valamint a 47-es és 49-es villamos megállói közelében.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Fitnessz terem
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Konferencia terem
  • Étterem
  • ATM
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Teakonyha
  • Magánklinika
  • Kiváló tömegközlekedés

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Szünetmentes áramellátás
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Belső árnyékolók
  • Friss levegő ellátás
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • Kamera rendszer
  • Sprinkler
  • Telefonközpont
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a City Center bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.