info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

TerraPark Next Irodaház

2040 Budaörs Puskás Tivadar utca 4.
ID: terranext
  • Bérleti díj min.

    8 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    8 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    200

  • Max. kiadó iroda

    14500

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 4 €/nm/hó
  • Min. bérleti idő: 3 év
  • Teljes terület: 26216 nm
  • Közös területi arány: 8 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2001
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 40 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2010
  • Raktár B. díj: 4 €/hó/nm

TerraPark Next Irodaház bemutatása

A TerraPark Next Irodaház ideális székhelye azoknak a vállalatoknak, melyek számára az irodaházak professzionális felszereltségén és légkörén kívül a csendes, forgalommentes környezet és a természet közelsége is fontos. A cég méretétől és profiljától függetlenül a TerraPark Next Irodaház épületében mindenki megtalálja ideális irodáját. A TerraPark Next Irodaház A épülete elsősorban a kisebb iroda bérlők körében népszerű, míg a B épület iroda bérlői főként nagyobb nemzetközi vállalatok. 

A TerraPark Next Irodaház több szolgáltatást kínál bérlőinek, mint például: raktárbérlési lehetőség, kerékpár tároló, bevásárlóközpont a közelben, 24 órás portaszolgálat, mélygarázs, cégtábla kihelyezési lehetőség, recepció, öltöző, zuhanyzó, biztonsági szolgálat, saját vizesblokk, parkosított környezet, rugalmas belső kialakítás. A TerraPark Next Irodaház műszaki jellemzői: nyitható ablakok, 4 csöves Fan-Coil, álmennyezet, lift az épületben, kártyás beléptető rendszer, tűz/füst érzékelő rendszer, kamera rendszer, teljeskörű üzemeltetés, belsőépítészeti tervezés és klimatizált irodák. 

A kiadó irodaház közelében lévő bevásárlóközpontokban (Auchan, Tesco, Ikea, Decathlon, Media Markt) a bevásárlás is kényelmesen bonyolítható, valamint az ügyintézés is könnyedén elvégezhető, hiszen bank, posta és orvosi rendelő is működik az irodapark területén. Az M1-es és M7-es autópályáról közvetlen lehajtás könnyíti a közlekedést; Bécs felől is kényelmesen elérhető, és persze Budapest belvárosából – külön busszal vagy a Móricz Zsigmond körtérről az ötpercenként induló 40-es autóbusszal. Az irodaház környezetében kellemes éttermek, kávézók, illetve munka utáni sportolási lehetőségek állnak az iroda bérlők rendelkezésére.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Kerékpár tároló
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Parkosított környezet
  • Rugalmas belső kialakítás

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Kamera rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a TerraPark Next Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.