info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Tópark

2051 Biatorbágy, Sasbérc út 1.
ID: toparkiroda
  • Bérleti díj min.

    12.5 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    15 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    250

  • Max. kiadó iroda

    38202

  • Kategória

    A+

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 4.5 € /hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 55000 nm
  • Közös területi arány: 7 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2018
  • Zöld minősítés: LEED GOLD
  • Parkolási díj: 75 €/hó/gk.

Tópark bemutatása

A Tópark irodák több mint 55,000 négyzetméteren A+ kategóriájú kiadó iroda megoldásokat kínál azoknak a cégeknek, akiknek mindennapi tevékenységeik során nem kötődnek a főváros gépjárművel nehezen megközelíthető, és gyakran komoly parkolási kihívásokkal küzdő belvárosi lokációihoz. Az irodaház hűtését és fűtését 4 csöves fan-coil rendszer biztosítja. Emellett a területek nagy számú nyitható ablakkal rendelkeznek, így biztosítva a kiváló frisslevegő ellátást a kiadó iroda területeken.

Az iroda bérlők kényelmét szolgálja az álpadló rendszer, a magas minőségű LED fényforrások és a kivételes minőségű üvegezéssel ellátott külső nyílászárók. Bizonyos területeken pedig még függönyfalak is találhatók, amelyek tovább fokozzák a kényelmet és a privát iroda területeket. A Tópark Irodák kiadó irodaházaiban rugalmasan és magas színvonalon tudják kiszolgálni az iroda bérlői igényeket.


Az öt különálló, de összekötött szintekkel rendelkező épületben széles skálán mozgó kiadó iroda területeket kínálunk. Egy szinten akár 250 m2-től egészen 4600 m2-ig terjedő egybefüggő irodaterületet tudunk biztosítani, vagy akár egy 5000–12000 m2 közötti területű, testre szabott belső kialakítással rendelkező székházat is kialakíthatunk irodaházainkban.

A teljes komplexum alatt két szintes mélygarázs húzódik, amelyben összesen 2000 parkolóhely található. Ezek közül 1500 áll az iroda bérlők rendelkezésére. Emellett a G épületben és a felszínen további 1000 parkolóhelyet biztosítunk. Ennek köszönhetően kiemelten kedvező parkolási arányt tudunk biztosítani, akár 28 m2 iroda területenként egy parkolóhelyre jutva bérlőink számára.

Az inspiratív környezet, a széles körű tervezett szolgáltatások, az egyedülálló területmenedzsment, a nagy kapacitású és 4 független hálózatról érkező elektromos ellátás, valamint kedvező bérleti díjaink miatt minden szempontból vonzó megoldásokat kínálunk azoknak a vállalkozásoknak is, akiknek jelentős ügyfélforgalmuk van a belvárosban, de back office részlegüket minőségi, biztonságos helyszínre szeretnék telepíteni, ami könnyen megközelíthető az ország minden pontjáról, forgalmi dugóktól mentesen.

A Tópark Irodák az ilyen vállalkozásoknak ideális lehetőséget biztosít, hogy magas színvonalú iroda területet béreljenek, melyet könnyen elérhetnek ügyfeleik, ugyanakkor távolabb helyezkedik el a városi forgalomtól és az esetleges parkolási problémáktól. Az irodaház környezetében széleskörű szolgáltatások, az inspiráló környezet és a kiemelkedő infrastruktúra mind hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzletmenet zavartalan legyen és a dolgozók kényelme maximálisan biztosított legyen.

A "B" és "G" épületek a Tópark BE MY CITY ingatlanfejlesztés részeként a M0 körgyűrű közelében helyezkednek el. Az irodaház könnyen megközelíthető autóval, mindössze néhány percnyi távolságra Budapesttől. A városi forgalomban előforduló dugók miatt gyakran hosszabb időt vesz igénybe egy rövid út megtétele, de a Tóparkból 8-10 perc alatt kényelmesen elérhető a 4-es metró, ami egy gyors és kényelmes alternatívát jelent. Emellett fontos megemlíteni, hogy a Tóparkból való reggeli és délutáni közlekedési irány általában ellentétes a legtöbb forgalmi dugóval, így ezáltal is csökkentve az utazási időt és a stresszt. Ez a kiváló elhelyezkedés és a könnyű megközelíthetőség jelentős előnyt jelenthet azoknak a vállalatoknak, akiknek fontos a dolgozók és ügyfelek számára biztosított könnyű hozzáférés.

Szolgáltatások

  • Fitnessz terem
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Székhelyszolgáltatás
  • Vendégparkoló
  • Parkosított belső udvar
  • Üzlethelyiségek
  • Konferencia terem
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Gyógyszertár
  • Étterem
  • ATM
  • Bank
  • Belső Park
  • Belső udvar
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • Felszíni parkoló
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Posta
  • Orvosi rendelő
  • Biztonsági szolgálat
  • Parkosított környezet

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Szerver szoba
  • Nagy sebességű felvonó
  • Prémium minőségű kivitelezés
  • Beléptető rendszer
  • Sprinkler
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Kettős betáp
  • Vészhelyzeti áramellátás
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Tópark bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.