info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Bajcsy Irodaház

1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 57.

ID: bajcsyirodahaz

  • Bérleti díj min.

    25 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    30 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    469

  • Max. kiadó iroda

    19592

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: Tárgyalás alatt
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 23235 nm
  • Közös területi arány: 10 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2025
  • Zöld minősítés: BREEAM
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.

Bajcsy Irodaház bemutatása

A Bajcsy Zsilinszky út és a Jókai utca között fekvő ingatlanon a meglévő épületegyüttes lebontását követően 23.300 m2, korszerű, kiemelkedő színvonalú, prémium A kategóriás irodaházat fejlesztünk. 

A tervezett átriumos épület kifinomult ízléssel párosítja a meglévő, időtállónak bizonyult, megőrzésre méltó eredeti épületet az extravagáns, 21. századi igényeket kielégítő modern irodákkal. A fejlesztés során törekszünk a környezettudatosságra és az ott dolgozók kényelmére. A Bajcsy Irodaház központi lokációja még kiemelkedőbbé teszi, tömegközlekedéssel és autóval egyaránt jól megközelíthető. 

A Bajcsy Irodaház számos kényelmi szolgáltatást biztosít a bérlők számára, mint például: mélygarázs, recepció, konferencia terem, nyitható ablakok, 24 órás portaszolgálat, BREEAM minősítés, kamerarendszer, akadálymentesített épület és klimatizált irodák. 

A Bajcsy Irodaház műszaki jellemzői: szünetmentes áramellátás, 4 csöves Fan-Coil, belső árnyékolók, friss levegő ellátás, álpadló, épület felügyeleti rendszer, álmennyezet, lift az épületben, CCTV, kártyás beléptető rendszer, tűz/füst érzékelő rendszer, prémium minőségű kivitelezés, akadálymentesített épület, belsőépítészeti tervezés, saját generátor és klimatizált irodák. 

A Bajcsy Irodaház Budapest szívében, a Bajcsy-Zsilinszky úton található, számos metró-, busz-, trolibusz- és villamos vonal közelében. Kávézók, éttermek, rendezvényterem, kulturális és szórakozási lehetőségek, ruhatisztító, fitnesz és jóga klub, élelmiszerboltok, gyógyszertár, szálloda, bankok találhatók az épület közvetlen szomszédságában.

Hasonló kiadó irodák: FBG Center , Andrássy 100 , Liget Center , Andrássy Palota , Krausz Palota

Szolgáltatások

  • Kerékpár tároló
  • Üzlethelyiségek
  • Exclusive recepció
  • Elektromos autó töltő
  • Belső Park
  • Belső udvar
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Biztonsági szolgálat
  • Kiváló tömegközlekedés

Műszaki jellemzők

  • Szünetmentes áramellátás
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Belső árnyékolók
  • Friss levegő ellátás
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Prémium minőségű kivitelezés
  • Akadálymentesített épület
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Saját generátor
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Bajcsy Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.