info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

B125 Irodaház

Budapest, 1118 Budaörsi út 125
ID: b125irodahaz
  • Bérleti díj min.

    10.2 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    10.2 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    933

  • Max. kiadó iroda

    933

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: Fogy. alapján
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 933 nm
  • Közös területi arány: 0 %
  • Parkolás: Felszíni
  • Építés éve: 2000
  • Zöld minősítés: Nincs

B125 Irodaház bemutatása

B125 Irodaház 933m2 területen teljesen önálló irodaépület, rugalmasan alakítható kiadó iroda- és raktárhelyiséget kínál. A kiadó irodaház kimondottan alkalmas cégközpontnak. Az irodaház 3 szintes, továbbá tartozik hozzá egy 271 m2-es raktár szint is, teherautó beállási lehetőséggel. A B125 Irodaház kézenfekvő iroda megoldás a helyi és külföldi vállalatok irodabérleti költségeinek csökkentésére, egyúttal kényelmes és barátságos környezetet a munkavállalóik számára. 

A B125 Irodaház tetejére, jól látható helyen, nagy méretű világító céglógó elhelyezésére van lehetőség. A B125 Irodaház saját 1089 nm parkosított, gondozott telekkel rendelkezik, a telken belül 10 darab parkoló került kialakításra, az épület előtt pedig további 6 db elérhető. Az irodaház folyamatosan karbantartott, minőségi anyaghasználat jellemzi, műszakilag kifogástalan állapotban van. Az irodaház új hőszivattyús hűtés és fűtés, szükség esetén gázkazánnal kiegészíthető. Az épület ablakai hang-és hőszigeteltek, az iroda épület raktár, földszint + két irodaszintre oszlik, minden emelet egyedileg, a Bérlő igényeihez igazítható. 

A raktárban teherporta és teherlift segíti a zavartalan áruforgalmat. A B125 Irodaház szintenként zárható, megközelíthető, lépcsőházon keresztül vagy lifttel. Minden szinten kialakításra került teakonyha és mosdó is. Az épületben elérhető szerver helyiség, riasztó rendszer, tűzvédelmi felügyeleti rendszer, automata öntözőrendszer, Khone 12 személyes személy és teherlift. Az irodaház 3 rétegű hangszigetelt üveggel rendelkezik. Gépészet: York központi klima, Wolf légtechnika +radiátoros fűtés. 

A B125 Irodaház önálló, egy bérlős irodaház a főváros bejáratánál, az M1-M6-M7 kiemelt szakaszánál, gyorsforgalmi utakhoz közel, mégis páratlan panorámával zöldövezeti kertes környezet felé. Az épület kiváló láthatósággal bír és tömegközlekedési eszközökkel, kerékpárral és autóval is könnyen megközelíthető. A kelenföldi pályaudvar és metrómegálló, az ország egyik legnagyobb közlekedési csomópontja, 5 perc sétára található, ahonnan a belváros közvetlen járatokkal, átszállás nélkül, akár 10 perc alatt elérhető. Gyalogosan elérhető a Budapest One és az Etele Plaza.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Székhelyszolgáltatás
  • Parkosított belső udvar
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • Felszíni parkoló
  • Terasz/tetőterasz
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Állatbarát irodaház
  • Saját vizesblokk
  • Teakonyha
  • Kiváló tömegközlekedés
  • Parkosított környezet
  • Forgalmas csomópont

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Belső árnyékolók
  • Központi fűtés
  • Split klíma
  • Lift az épületben
  • Riasztó rendszer
  • Szerver szoba
  • Kamera rendszer
  • Beléptető rendszer
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a B125 Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.