info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Akadémia Park Officium Irodaház

1026 Budapest, Hűvösvölgyi út 21-23.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: akademiairoda

  • Bérleti díj min.

    15 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    17 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    A+

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 3.9 € /hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 12883 nm
  • Közös területi arány: 10 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2011
  • Zöld minősítés: BREEAM
  • Parkolási díj: 100 €/hó/gk.

Akadémia Park Officium Irodaház bemutatása

Az Akadémia Park Officium Irodaház modern "A+" kategóriás kiadó irodákat kínál Buda elegáns részén, a 2. kerületben Pasaréten. 

A földszinten és két emeleten összesen 12.883 m² bérbe adható iroda terület áll rendelkezésre, amelyek egyéni igényeknek megfelelő iroda terület kialakítást tesz lehetővé. Korszerű, változatos irodáink közt talál kis alapterületű, napfényes irodát épp úgy, mint egybefüggő területet. 

Az Akadémia Park Officium Irodaház Bel-Budán, ősparkos környezetben épült, a múlt és a jelen, a régi és az új ötvözésével. Az épület felújítását és átépítést követően A+ kategóriás, közép-kelet európai régió egyik legkülönlegesebb iroda épületévé vált. 

Az irodaházat a legmagasabb szintű környezeti minősítési (BREEAM) követelmények kielégítésére alkalmasnak tervezték és alakították ki. Az épületet az irodaterek átlagosan 3,4 méteres belmagassága, hatalmas üvegfelületei, a klasszicista és 21. századi modern belső terei, valamint 400 nm-es panorámás tetőterasza teszi igazán vonzóvá, minden igényt kielégítő irodai munkakörnyezetté. 

Az Akadémia Park Officium Irodaház kiemelkedően presztízsű területen, a 2. kerületi Pasaréten helyezkedik el, a belváros közelében. 

Az irodaház autóval és tömegközeledéssel megközelíthető, közelben elérhető a 56, 56/A, 59/B 61-es villamos és a 61, 129-es busz a Hűvösvölgyi úton. A Mammut Bevásárlóközpont autóval pár perc alatt elérhető.

Hasonló kiadó irodák: BEM Center , Óbuda Gate Irodaház , Medve Corner Irodaház , Margit Ház , Panoráma Office , Bécsi Corner , Margit Palace , Csalogány Irodaház , ZenGarden Irodaház , Ady Center Irodaház , Csalogány 43

Szolgáltatások

  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Belső Park
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat
  • Panorámás terasz

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Friss levegő ellátás
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Nagy sebességű felvonó
  • Kamera rendszer
  • Sprinkler
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Nagy, min. 3m belmagasság

Szeretne ön is a Akadémia Park Officium Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.