info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

BudaPart CITY

1117 Budapest, Dombóvári út 26.
ID: budapartcity
  • Bérleti díj min.

    18.5 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    18.5 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    469

  • Max. kiadó iroda

    469

  • Kategória

    A+

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 2500 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 17220 nm
  • Közös területi arány: 3.77 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2021
  • Zöld minősítés: LEED
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.
  • Raktár B. díj: 9 €/hó/nm

BudaPart CITY bemutatása

A BudaPart City Irodaház „A+” kategóriás kiadó irodákat kínál az 11. kerületben, Újbudán, a Duna mellett, Kopaszi-gátként ismert és közkedvelt szabadtéri pihenő, rekreációs és szabadidős központtal szemben. A BudaPart City Irodaház, a városnegyed legújabb, state-of-art megjelenésű újgenerációs irodaháza többet nyújt egy kiváló minőségű és modern iroda épületnél. 

A BudaPart egy unikális beruházás Magyarországon mind elhelyezkedésének, mind a zöld- és vízterület magas arányának köszönhetően. Az 54 hektárnyi területből 11 hektárnyi vízfelület és 25 hektárnyi zöldfelület nyújtja a természet közeliséget. A BudaPart CITY A+ kategóriás, LEED/BREEAM minősítéssel rendelkező, hatékony és környezettudatos épület, rengeteg lehetőséget tartogatva az itt dolgozóknak és a budai hangulatot kereső cégeknek. Az energiahatékonysági szempontokat szem előtt tartó, LEED Gold minősítést célzó irodaháztól mindössze pár perc sétára található a Lágymányosi-öböl és a Kopaszi-gát, kitűnő rekreációs és energetizáló lehetőséget biztosítva. 

A BudaPart City Irodaház dolgozói egy igazán különleges és inspiráló környezetben tölthetik hétköznapjaikat, ahol a munkaidőn túl is jó időt tölteni. A BudaPart mindent megad, amire egy 21. századi modern városlakónak szüksége van: a városnegyed a munkahely mellett otthon, valamint kedvenc kikapcsolódási és találkozási pont is lehet. 

A BudaPart City Irodaháznak jelenleg is kiváló a megközelíthetősége. A Deák tér autóval mindössze 10 perc, emellett tömegközlekedéssel és kerékpárral is egyszerűen elérhető a belváros. A városnegyed bejáratánál közvetlen buszjárat és villamosmegálló is elérhető. A főváros tervezett fejlesztéseivel – mint a Budai fonódó villamos 2. üteme, a Déli Körvasút fejlesztése, valamint az Új Duna-híd megépítése.

Szolgáltatások

  • Fitnessz terem
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Üzlethelyiségek
  • Konferencia terem
  • Exclusive recepció
  • Díjmentes parkoló övezet
  • Étterem
  • ATM
  • Belső udvar
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Szünetmentes áramellátás
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Álpadló
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • LED világítás
  • Nagy sebességű felvonó
  • Kamera rendszer
  • Sprinkler
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Zöld irodaház
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a BudaPart CITY bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.