info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Zsolt Udvar Irodaház

1016 Budapest, Mészáros utca 58.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: zsoltudvar
  • Bérleti díj min.

    11 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    13 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 3.5 € /hó/nm
  • Min. bérleti idő: 3 év
  • Teljes terület: 7364 nm
  • Közös területi arány: 6 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2000
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 90 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2014

Zsolt Udvar Irodaház bemutatása

A Zsolt Udvar Irodaház modern "A" kategóriás kiadó irodákat kínál Buda elegáns, központi részén, a Hegyalja út és a Déli Pályaudvar közelében. A budapesti irodaház alkalmas a legkorszerűbb irodai feladatok ellátására. A Zsolt Udvar Irodaház szintenként megosztható iroda épület tartós, hagyományos anyagokból épülnek. 

A nemes és természetes anyagok használata minőségileg kellemesebb munkakörnyezetet jelent az iroda bérlők számára. A természetes környezetet az épületet övező park is fokozza. A Zsolt Udvar Irodaház felsőbb szinteken akár hagyományos módon leválasztott irodák, akár egybefüggő nagy terű irodák rendezhetők be, amihez rugalmasan igazodik az iroda épület belső számítógépes és elektronikus hálózata. Az irodaház alatt külön bejáratú kétszintes mélygarázs húzódik, amiben az A épület esetében 56, a B épület esetében kb. 80 gépkocsi helyezhető el. Mindkét iroda épület földszintjén, elegáns és tágas fogadótér és ügyfélforgalmi rész került elhelyezésre, továbbá több, szeparálható üzlethelyiség működik. 

A Zsolt Udvar Irodaház épülete az 1. kerület szívében a Déli Pályaudvar szomszédságában helyezkedik el, közel a Hegyalja úthoz. Az irodaház mind személyautóval, mind pedig tömegközlekedéssel rendkívül könnyen megközelíthető. Az irodaház előtt áll meg a 178-as busz, mellyel a belváros és a valamennyi metróvonal elérhető. A közelben található a BAH csomópont, az M1/M7 autópálya és a M2 metró. Az irodaház közelében számos étterem, sportolási lehetőség és egészségügyi szolgáltató található, könnyen elérhető a MOM Park és a Mammut Bevásárlóközpont.

Szolgáltatások

  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Székhelyszolgáltatás
  • Vendégparkoló
  • Étterem
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk

Műszaki jellemzők

  • 2 csöves Fan-Coil
  • Nyitható ablakok
  • Szünetmentes áramellátás
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Friss levegő ellátás
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Riasztó rendszer
  • Szerver szoba
  • Kamera rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés

Szeretne ön is a Zsolt Udvar Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

1.    Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
2.    Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
3.    Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
4.    Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
5.    A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
6.    A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.