info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

White Office Irodaház

1106 Budapest, Fehér út 10.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: whiteoffice
  • Bérleti díj min.

    9.9 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    9.9 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    B

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: B. díj tartalmazza
  • Min. bérleti idő: 1 év
  • Teljes terület: 2180 nm
  • Közös területi arány: 0 %
  • Parkolás: Felszíni parkoló
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 10000 Ft/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2013

White Office Irodaház bemutatása

A White Office Irodaház Budapest egyik frekventált részén, az Örs vezér tér mellett található, a kiváló megközelítésű hajdani Finommechanikai Művek ipari parkjában. Az ipari park és a White Office Irodaház is nagy méretű parkolóval rendelkezik. A közös parkolót bárki, míg a White Office Irodaház parkolóit az iroda bérlők és a bérlők ügyfelei kizárólagosan használhatják. Napjainkban az irodaház környezete felújított-parkosított, madárcsicsergés munkanapokat biztosít a bérlők számára. A bérlői kényelmet tovább fokozza a beléptetőrendszer, étterem és kávéterasz is. A White Office Irodaház adottságainak köszönhetően lehetőség van kisebb-nagyobb irodaterek kialakítására a bérlői igényeknek megfelelően. 

A White Office Irodaház elegáns, letisztult modern üzleti környezetet biztosít, saját karbantartó személyzettel, kedvező bérleti díjon. Az iroda bérlők kérésére az irodák még költözés előtt személyre szabhatóak. Irodaházunkat jól működő sikeres vállalkozások: pénzügyi, - informatikai szektor elsők lakják, de számos fiatal startup is megtisztel minket bizalmával. A White Office Irodaház több szolgáltatást kínál iroda bérlőinek: székhelyszolgáltatás, vendégparkoló, étterem, belső park, 24 órás portaszolgálat, cégtábla kihelyezési lehetőség, recepció és biztonsági szolgálat. A White Office Irodaház műszaki jellemzői: 2 csöves Fan-Coil, nyitható ablakok, belső árnyékolók, optikai kábel, split klíma, kamera rendszer, beléptető rendszer, teljeskörű üzemeltetés, belsőépítészeti tervezés és klimatizált irodák. 

Kiváló megközelíthetőség, az Örs Vezér tere közvetlen közelében, tömegközlekedéssel, illetve gépkocsival egyaránt. A White Office Irodaház közvetlen közelében több étterem, kávézó, vásárlási és kulturális lehetőség, egészségügyi intézmény és posta is elérhető. A White Office Irodaház közelében található biciklitárolók és kerékpáros infrastruktúra megkönnyíti a bicikliseknek az irodaház elérését.

Szolgáltatások

  • Székhelyszolgáltatás
  • Vendégparkoló
  • Étterem
  • Belső Park
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat

Műszaki jellemzők

  • 2 csöves Fan-Coil
  • Nyitható ablakok
  • Belső árnyékolók
  • Optikai kábel
  • Split klíma
  • Kamera rendszer
  • Beléptető rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a White Office Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

1.    Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
2.    Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
3.    Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
4.    Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
5.    A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
6.    A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.