info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Újbuda Irodaház

1116 Budapest, Barázda utca 42.
ID: ujbudairoda
  • Bérleti díj min.

    7.5 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    9.5 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    23

  • Max. kiadó iroda

    626

  • Kategória

    B

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 3 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 1 év
  • Teljes terület: 5601 nm
  • Közös területi arány: 5 %
  • Parkolás: Felszíni beálló
  • Építés éve: 2004
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 40 €/hó/gk.

Újbuda Irodaház bemutatása

Az Újbuda Irodaház Budapest egyik legdinamikusabban fejlődő környezetében a Lágymányosi híd budai lehajtójánál az 1-es villamos meghosszabbításának közelében található. Az Újbuda Irodaház 2004-ben épült B kategóriás, folyamatosan karbantartott irodaház. Az Újbuda Irodaház 5600 négyzetméter kiadó iroda területtel rendelkezik. Az Újbuda Irodaház helyszín presztízsét növeli az egyetemi negyed és a hozzá kapcsolódó innovációs és kutatási központ szomszédsága. 

Az irodaterületek egyaránt alkalmasak hagyományos, úgynevezett cellás és egyterű, open-office elrendezésre Közvetlen környezetében gombamód szaporodnak az új fejlesztések, több irodaház található, illetve épül a környéken és az Új Buda Center közvetlen telekszomszédként áll szolgáltatásaival a rendelkezésre. Az autóval érkező bérlők számára dedikált parkoló hely bérelhető az irodaház zárt parkolójában. Az irodaház rendelkezik vendégparkolóval mely kényelmessé teszi a vendégek, ügyfelek parkolását. Az irodaházban 2 csöves Fan-Coil rendszer biztosítja az iroda területek hűtését/fűtését. Minden iroda terület rendelkezik saját vizesblokkal és teakonyhával. Az iroda bérlők kényelmét szolgálja a közelben található kávézó, étterem és Fitnessz terem. 

Közvetlen közúti kapcsolattal rendelkezik a 6-os és 7-es számú főúthoz, illetve az M0-ás M1-es M6-os és M7-es autópályához. A repülőtér autóval 30 perc alatt elérhető, illetve 15 perc alatt a belvárosban lehetünk. A 4-es Metro tovább javítja a környék tömegközlekedését. Az Újbuda Irodaház panoráma ablakaiból a budai hegyek pillanthatóak meg, míg az exponenciálisan fejlődő Duna part 5 perces sétával elérhető. Az irodaház közvetlen közelében különböző szolgáltatások és kereskedelmi létesítmények találhatók, amelyek kényelmet és kényelmi lehetőségeket kínálnak az iroda bérlőknek.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Kávézó
  • Székhelyszolgáltatás
  • Vendégparkoló
  • Konferencia terem
  • Díjmentes parkoló övezet
  • Étterem
  • Belső udvar
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Felszíni parkoló
  • Recepció

Műszaki jellemzők

  • 2 csöves Fan-Coil
  • Szünetmentes áramellátás
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Split klíma
  • Lift az épületben
  • Kamera rendszer
  • Sprinkler
  • Telefonközpont
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Újbuda Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.