info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Újbuda Center Office

1117 Budapest, Hengermalom út 1.-21.
ID: ujbudacenter
  • Bérleti díj min.

    8 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    9 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    155

  • Max. kiadó iroda

    432

  • Kategória

    B

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 2 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 3 év
  • Teljes terület: 1500 nm
  • Közös területi arány: 5 %
  • Parkolás: Feszíni parkoló
  • Építés éve: 2006
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 15.000 Ft/hó/gk.

Újbuda Center Office bemutatása

Az Újbuda Center Office kiváló megközelítés a 11. kerület belső részén, tökéletes környezetben található. Az összesen 25.000 m2 alapterületű vásárcsarnok loft jellege miatt vonzó, emellett a boltok és szolgáltatások közelsége miatt roppant kényelmes is egyben. A közelben található étterem, bolt, posta, bankautomata. Az Újbuda Center Office 1500 négyzetméter kiadó iroda területtel rendelkezik. 

Az irodaterületek egyaránt alkalmasak hagyományos, úgynevezett cellás és egyterű, open-office elrendezésre. Az Újbuda Center Office 2006-ben épült, folyamatosan karbantartott és modernizált épület. Az autóval érkező bérlők számára dedikált parkoló hely bérelhető az irodaház zárt parkolójában. Az irodaház rendelkezik vendégparkolóval mely kényelmessé teszi a vendégek parkolását. Az irodaházban 4 csöves Fan-Coil rendszer biztosítja az iroda területek hűtését/fűtését. Minden iroda terület rendelkezik saját vizesblokkal. A kiadó iroda területek közelében több kényelmi szolgáltatás is elérhető: könnyű parkolás, kávézó, étterem és fitnessz terem is elérhető. 

Az Újbuda Center Office tömegközlekedés szempontjából ideális helyen van az Újbuda Center, ugyanis több buszjárattal megközelíthető – a 33-as, a 103-as, a 133-as és a 233-as buszokkal juthatunk el ide, amelyeknek ma már mindegyike megáll az Újbuda Center Office bejáratainál. Az M0-s és a 6-os út közelsége révén pedig autóval is megközelíthető, ezáltal szélesebb körű vásárlóközönséget biztosítva a bevásárlóközpontnak. Az irodaház közvetlen közelében különböző szolgáltatások és kereskedelmi létesítmények találhatók, amelyek kényelmet és kényelmi lehetőségeket kínálnak az iroda bérlőknek.

Szolgáltatások

  • Fitnessz terem
  • Kávézó
  • Vendégparkoló
  • Üzlethelyiségek
  • Elektromos autó töltő
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Gyógyszertár
  • Étterem
  • ATM
  • Bank
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Felszíni parkoló
  • Posta

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Álpadló
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • Kamera rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Újbuda Center Office bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.