info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Trafó Irodaház

1026 Budapest, Riadó utca 1-3.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: trafoirodahaz
  • Bérleti díj min.

    13 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    13 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    A+

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 4 € /hó/nm
  • Min. bérleti idő: 3 év
  • Teljes terület: 1339 nm
  • Közös területi arány: 10 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2012
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 80 €/hó/gk.

Trafó Irodaház bemutatása

A Trafó Irodaház Budapest 2. kerületben, Pasaréten a Riadó utcában helyezkedik el. A modern, reprezentatív "A+" kategóriás irodaház külső és belső építészete a magas szintű igényeket is kielégíti. A Trafó Irodaház második emeleti kisebb iroda bérleményhez tartozik egy 200 m2-es exkluzív tetőterasz is, mely csodálatos panorámát nyújt a Budai hegységre.

 Az irodaház környékén a parkolás díjtalan. A „Trafó Irodaház" egy régi szerkezet, valamint egy korszerű épület metódus különleges elegye. A projekt lényege a zöld értékek és az emberi kényelem összehangolása, a Bauhaus filozófiájának újra definiálása. A ház jelentősebb bővítése főként magassági irányban történt. A kedvező terepviszonyokhoz alkalmazkodva kialakítottak egy részleges alapterületű pinceszintet, valamint egy, a fejlesztési területre kitűnő rálátást biztosító részleges beépítésű második emeleti szintet is. 

A Trafó Irodaház egyéb terei minden szinten irodatérként hasznosíthatók. Az egyes szintek középső traktusaiban javasolt az egyterű irodák, a szélső egységekben cellásított vezetői helyiségek kialakítása. A Trafó Irodaház első emelete felett - a nagy belmagasság miatt - az épület teljes hosszában egy galériaszintet is kialakítottunk, ahol tárgyalók, illetve önálló irodák elhelyezésére van lehetőség. A galériaszint a középső traktusban az alsó irodatérrel egybenyitottan, közös légtérrel valósul meg. Az új építésű tetőszinten egy légterű vagy osztható irodaterek készültek a hozzájuk kapcsolódó kiszolgáló terekkel. A tetőszinti irodához nagy felületű tetőterasz kapcsolódik. 

A Trafó Irodaház elhelyezkedése révén, mind gépkocsival mind számos tömegközlekedési eszközzel könnyen megközelíthető. A közelben elérhető a 56, 56A, 61-es villamos. A környező településekről - mint Solymár, Budakeszi, Telki - a Hűvösvölgyi út, vagy a Budakeszi út segítségével érhető el a Trafó Irodaház.

Szolgáltatások

  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat
  • Parkosított környezet

Műszaki jellemzők

  • 2 csöves Fan-Coil
  • Nyitható ablakok
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Prémium minőségű kivitelezés
  • Kamera rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Trafó Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.