info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Tartsay Irodaház

1126 Budapest, Tartsay Vilmos utca 14.
ID: tartsayirodahaz
  • Bérleti díj min.

    18 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    18 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    118

  • Max. kiadó iroda

    1434

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 5.5 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 3 év
  • Teljes terület: 2450 nm
  • Közös területi arány: 5 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 1970
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 130 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2015

Tartsay Irodaház bemutatása

A Tartsay Irodaház a 12. kerületben, Buda központi részén, az Alkotás utca és a MOM park közelében helyezkedik el, amit 2015-ben teljes körűen felújítottak és modernizáltak. A Tartsay Irodaház 2450 négyzetméter kiadható iroda területtel rendelkezik. A Tartsay Irodaház átalakításakor figyelembe vették, hogy a bérlői igényeket kielégítő flexibilisen alakítható irodákat tudjanak kínálni. A Tartsay Irodaház tökéletesen képes a mindennapi irodai igények magas színvonalon történő kielégítésére. A Tartsay Irodaház adottságainak köszönhetően lehetőség van kisebb-nagyobb irodaterek kialakítására a bérlői igényeknek megfelelően. 

A Tartsay Irodaház több szolgáltatást kínál iroda bérlőinek: székhelyszolgáltatás, bevásárlóközpont a közelben, 24 órás portaszolgálat, mélygarázs, cégtábla kihelyezési lehetőség, recepció, biztonsági szolgálat, saját vizesblokk, saját konyha és magán klinika. A Tartsay Irodaház műszaki jellemzői: 2 csöves Fan-Coil, nyitható ablakok, épület felügyeleti rendszer, álmennyezet, optikai kábel, lift az épületben, kártyás beléptető rendszer, beléptető rendszer, teljeskörű üzemeltetés, magas minőségű kivitelezés és klimatizált irodák. 

Pestről az Erzsébet hídon át a Hegyalja úton keresztül, illetve a Déli pályaudvar felől az Alkotás úton egyszerűen megközelíthető mind gépjárművel, mind tömegközlekedéssel. Mindemellett az M1/M7 autópályák is könnyen és gyorsan elérhetők. A Tartsay Irodaház közvetlen közelében számtalan étterem, kávézó, vásárlási és kulturális lehetőség, egészségügyi intézmény, posta és kormányhivatal helyezkedik el. Az irodaház közelében található biciklitárolók és kerékpáros infrastruktúra megkönnyíti a bicikliseknek az irodaház elérését.

Szolgáltatások

  • Székhelyszolgáltatás
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk

Műszaki jellemzők

  • 2 csöves Fan-Coil
  • Nyitható ablakok
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Beléptető rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Tartsay Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.