info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Promenade Gardens

1133 Budapest, Váci út 80.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: promenadeoffice
  • Bérleti díj min.

    13.7 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    15 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 3.5 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 25400 nm
  • Közös területi arány: 9 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2018
  • Zöld minősítés: LEED Gold
  • Parkolási díj: 100 €/hó/gk.
  • Raktár B. díj: 8 €/hó/nm

Promenade Gardens bemutatása

A Promenade Gardens Irodaház a belső Váci út legnagyobb volumenű irodafejlesztése, amely Budapest fő irodafolyosóján 25.000 négyzetméternyi fenntartható és modern irodateret kínál bérlőinek. A Promenade Gardens Irodaház egybefüggő, nagy alapterületű szintjei (4.300 m2) kényelmes munkakörnyezet kialakítására adnak lehetőséget. A Promenade Gardens Irodaház lokációjából adódó természetes előnyök a kiváló megközelíthetőség, az egyedülálló vizibilitás, valamint a szolgáltatások széles köre. A 4 tornyon és 5 épületszinten át húzódó, rugalmasan alakítható irodaterek a dinamikusan növekvő bérlők számára a horizontális és vertikális bővülés lehetőségét egyaránt kínálják.

 Az átlagost jelentősen meghaladó, 3 méteres belmagasság mellett a nagyobb ültetési sűrűségű irodakialakítások is kényelmesek és tágasak. A földszinten 3.000 m2 áll rendelkezésre irodák és kereskedelmi egységek kialakítására. A vízfelületekben gazdag, gondozott belső kert informális szabadtéri egyeztetések, kötetlen beszélgetések és frissítő ebédszünetek helyszíne. A Promenade Gardens Irodaház LEED Gold és BREEAM Very Good környezettudatos értékelése az alkalmazott barát, egészséges munkakörnyezet záloga, és egyben az innovatív zöld megoldások által garantált műszaki kiválóság objektív elismerése. 

A Promenade Gardens Irodaház Budapest üzleti folyosóján, közvetlenül a Váci úton helyezkedik el az M3 –as metró vonalán. A Dózsa György úti megállótól 2 perc sétával, az Árpád hídtól 6 perc sétával érhető el. A 75 és 79-es trolibusz megállójától a Dráva utcától szintén 3 perces sétával elérhető. Autóval mind a Visegrádi, mind a Váci út felől megközelíthető.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Konferencia terem
  • Exclusive recepció
  • Elektromos autó töltő
  • Étterem
  • ATM
  • Belső Park
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Autómosó
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Teakonyha
  • Kiváló tömegközlekedés
  • Wi-Fi a közös területeken

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Friss levegő ellátás
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Fal hűtés/fűtés
  • Álmennyezet
  • Külső árnyékolók
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Hangszigetelt ablakok
  • LED világítás
  • Kamera rendszer
  • Sprinkler
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Kettős betáp
  • Vészhelyzeti áramellátás
  • Saját generátor
  • Nagy, min. 3m belmagasság
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Promenade Gardens bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.