info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Optima A Irodaház

1138 Budapest, Váci út 189-191.
ID: optimairoda
  • Bérleti díj min.

    12.5 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    13.5 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    518

  • Max. kiadó iroda

    518

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 1837 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 3 év
  • Teljes terület: 5500 nm
  • Közös területi arány: 6.6 %
  • Parkolás: Felszíni parkoló
  • Építés éve: 2004
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 100 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2021
  • Raktár B. díj: 7 €/hó/nm

Optima A Irodaház bemutatása

Az Optima A Irodaház beruházás két épületből áll, amelyek a Váci úton, Újpest-városkapu közelében helyezkednek el. A Gács utca sarkán elsőként felépült Optima A Irodaház területeinek százszázalékos bérbeadását követően, a fejlesztés folytatódott. 

Nagysága, kivitelezése és szolgáltatásai szempontjából az első irodaház építése során meghatározott standardokat követi. 13. kerület Váci úton, kiváló tömegközlekedés 2004-ben épült, A. kategóriás, 5460 m2-es irodaházban, rugalmasan alakítható belső terekkel rendelkező irodák várják bérlői. Az Optima A Irodaház 2000 négyzetméternyi parkosított terület veszi körül. Az Optima A Irodaházban a Zepter, a Pepsi Americas, a DunaPro és a Kone cégek bérelnek irodát. 

Az Optima A Irodaház mögötti telken Tesco áruház üzemel, a Duna Plaza bevásárlóközpont sétányi távolságra van. Az épület könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel és autóval egyaránt. Közelben elérhető tömegközlekedési járatok: Metró: M3, Busz: 26, 32, 106, 115, 120, 133, Villamos: 1, 1A.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Étterem
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • Felszíni parkoló
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Teakonyha
  • Kiváló tömegközlekedés

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Friss levegő ellátás
  • Álpadló
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Hangszigetelt ablakok
  • Kamera rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Optima A Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.