info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

myhive Thirteen Xenter

1139 Budapest, Pap Károly utca 4-6.
ID: xenteriroda
  • Bérleti díj min.

    14 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    14 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    441

  • Max. kiadó iroda

    1653

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 2990 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 3 év
  • Teljes terület: 8200 nm
  • Közös területi arány: 9.48 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2005
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 100 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2017
  • Raktár B. díj: 8 €/hó/nm

myhive Thirteen Xenter bemutatása

Budapest 13. kerületének dinamikusan fejlődő üzleti régiójában épül fel a legkorszerűbb színvonalnak megfelelő minőségben a myhive Thirteen Xenter. A myhive Thirteen Xenter közvetlen közelében helyezkedik el számos állami közigazgatási intézmény központja (OEP és ORFK székház), valamint más, fontos szerepet betöltő cégek irodái is. A myhive Thirteen Xenter a város észak-déli - kelet-nyugati tengelyének metszéspontjában, kiváló tömegközlekedési csomópontban várja bérlőit. 

A myhive Thirteen Xenter első osztályú, klimatizált irodák jellemzik, rugalmas területkialakítással. Minden iroda kap természetes megvilágítást, az ablakok nyithatóak, külső árnyékolóval felszereltek. Az irodákhoz kitűnően felszerelt konyha és vizesblokk tartozik. A myhive Thirteen Xenter Budapest 13. kerületének nyüzsgő üzleti negyedében található. Az irodakomplexum két épületből áll: Ezek a Globe és a Xenter. Az épületeket elbűvölő kert köti össze középen. 

A myhive Thirteen Xenter kiválóan megközelíthető autóval, továbbá tömegközlekedési eszközökkel. Az M3-as metró, az 1-es villamos, illetve távolsági buszok megállói is a közelben találhatók. A Róbert Károly körút közelsége remek összeköttetést biztosít a város többi részével, sőt még a nemzetközi repülőtérrel (Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér) vagy a város másik felével, Budával.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Tárgyaló bérlési lehetőség
  • Vendégparkoló
  • Parkosított belső udvar
  • Exclusive recepció
  • Elektromos autó töltő
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Étterem
  • Belső Park
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Teakonyha
  • Kiváló tömegközlekedés
  • Parkosított környezet

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Központi fűtés
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Szerver szoba
  • Hangszigetelt ablakok
  • Nagy sebességű felvonó
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Akadálymentesített épület
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Kettős betáp
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a myhive Thirteen Xenter bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

1.    Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
2.    Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
3.    Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
4.    Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
5.    A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
6.    A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.