info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Millennium Gardens

1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 12.
ID: millgarden
  • Bérleti díj min.

    16 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    19.5 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    280

  • Max. kiadó iroda

    5077

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 6 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 37312 nm
  • Közös területi arány: 3.99 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2024 Q1
  • Zöld minősítés: BREEAM
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.
  • Raktár B. díj: 8 €/hó/nm

Millennium Gardens bemutatása

A Millennium Gardens közvetlenül a Duna parton, a MÜPA és a Nemzeti Színház szomszédságában, a Soroksári út Duna-felőli oldalán lévő irodaház-sor befejező elemeként épül. A területre a Finta Stúdió építészei két elemből álló, grandiózus üvegfelületekkel ellátott épületegyüttest álmodtak, melyet a földszint fölött egy impozáns üveghíd köt össze, így az irodaterületek a bérlői igények szerint rugalmasan alakíthatók. A földszinti zöld és nyitott terek a gyalogosok számára is elérhetőek lesznek, a tetőn kiépítésre kerülő nagy méretű kert viszont kizárólag az itt dolgozók kényelmét szolgálja. 

A Millennium Gardens földszintjén helyet kap egy 300 fős étterem is további szolgáltatóegységekkel együtt. A Millennium Gardens tervezése során a fejlesztő TriGranit, a zöld szempontokat figyelembe vevő, modern építészeti megoldásokat használt. Az épület BREEM minősítése már folyamatban van. Az intelligens épület üzemeltetési rendszernek része az automatizált árnyékolástechnika, hűtő-fűtő álmennyezet, emelt padló és álmennyezet egyaránt. A Millennium Gardens Budapest belvárosában, a Duna partján helyezkedik el. 

Az itt álló irodaházak tömegközlekedéssel és autóval egyaránt gyorsan és egyszerűen megközelíthetőek a város bármely pontjáról. Az épületek a délpesti Duna-part legjelentősebb közútja, a Soroksári út mentén, Pest fő közlekedési útvonalai, a rakpart, a Nagykörút és a Hungária körgyűrű által határolt területen találhatóak.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Székhelyszolgáltatás
  • Vendégparkoló
  • Exclusive recepció
  • Elektromos autó töltő
  • Étterem
  • Belső Park
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Panorámás irodák
  • Panorámás terasz
  • Teakonyha
  • Kiváló tömegközlekedés
  • Parkosított környezet

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Szünetmentes áramellátás
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Friss levegő ellátás
  • Hőszivattyús fűtés/hűtés
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Központi fűtés
  • Külső árnyékolók
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Riasztó rendszer
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Szerver szoba
  • Hangszigetelt ablakok
  • Nagy sebességű felvonó
  • Kamera rendszer
  • Sprinkler
  • Telefonközpont
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Akadálymentesített épület
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Kettős betáp
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Millennium Gardens bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

1.    Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
2.    Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
3.    Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
4.    Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
5.    A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
6.    A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.