info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Komplex Irodaház

1061 Budapest, Király utca 26.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: komplexirodak
  • Bérleti díj min.

    16 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    19 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 3.5 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 3 év
  • Teljes terület: 11500 nm
  • Közös területi arány: 9 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2018
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: Közelben

Komplex Irodaház bemutatása

A király utcai, korábbi VAM Design Center felébredt álmából. Idén nyáron a Gozsdu Udvar fejlesztőinek jóvoltából ismét megnyílik a kreatív ipar és az összes iparág kreatív emberei előtt. Komplex Irodaház ban jól megférnek és kiegészítik egymást a különböző üzleti tevékenységek, amelyek illeszkednek a városrészhez, különös tekintettel a környék hangulatához és arculatához. 

A hajdani Magyar Királyi Borház felújításával egy 11 500 nm alapterületű, 5 000 nm-es kiállító- és rendezvénytérrel rendelkező épület jött létre. A Komplex Irodaház központi fekvésével, szellemi tőkéjével, technikai felszereltségével méltó és exkluzív helyszínéül szolgált számos eseménynek. Az impozáns Komplex Irodaház átriumának és különleges építészeti megoldásainak köszönhetően válik felbecsülhetetlen értékűvé. A Komplex Közép-Európa legnagyobb kiállító terével rendelkező multikulturális épületegyüttese. 

A 4 szintes ingatlan bruttó 11 500 m2 alapterületű, amiből jelenleg 7000 m2 bérelhető kiállító-rendezvénytér céljára, vendéglátó ipari egységként és különböző irodai tevékenységre. Komplex Irodaház több szolgáltatást kínál bérlőinek, mint például: fitnessz terem, kávézó, székhelyszolgáltatás, vendégparkoló, üzlethelyiségek, konferencia terem, étterem, ATM, belső udvar, 24 órás portaszolgálat, mélygarázs, cégtábla kihelyezési lehetőség, recepció, biztonsági szolgálat és saját vizesblokk. Komplex Irodaház műszaki jellemzői: 2 csöves Fan-Coil, nyitható ablakok, hőszivattyús fűtés/hűtés, álmennyezet, optikai kábel, lift az épületben, kamera rendszer, telefonközpont, teljeskörű üzemeltetés, belsőépítészeti tervezés, nagy, min. 3m belmagasság és klimatizált irodák. 

A Komplex Irodaház közvetlen közelében különböző szolgáltatások és kereskedelmi létesítmények találhatók, amelyek kényelmet és kényelmi lehetőségeket kínálnak a bérlőknek. Az irodaház autóval és tömegközlekedési ezközzel egyaránt jól megközelíthető. Gyalogosan könnyen elérhető a Bajcsy-Zsilinszky úti metrómegálló és villamosmegálló.

Szolgáltatások

  • Fitnessz terem
  • Kávézó
  • Székhelyszolgáltatás
  • Vendégparkoló
  • Üzlethelyiségek
  • Konferencia terem
  • Étterem
  • ATM
  • Belső udvar
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk

Műszaki jellemzők

  • 2 csöves Fan-Coil
  • Nyitható ablakok
  • Hőszivattyús fűtés/hűtés
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • Kamera rendszer
  • Telefonközpont
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Nagy, min. 3m belmagasság
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Komplex Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

1.    Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
2.    Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
3.    Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
4.    Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
5.    A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
6.    A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.