info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

K6 Irodaház

1052 Budapest, Károly krt. 6.

ID: k6irodahaz

  • Bérleti díj min.

    15.5 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    15.5 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    228

  • Max. kiadó iroda

    1026

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 11.5 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 3 év
  • Teljes terület: 1470 nm
  • Közös területi arány: 6.27 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2007
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: Közelben

K6 Irodaház bemutatása

A K6 irodaház Budapest egyik legjelentősebb közlekedési csomópontjában, az Astoriánál helyezkedik el, pár percnyi járásra a Deák tértől. A K6 Irodaház hatemeletes, 2007-ben teljesen felújított épület modern utcai homlokzata összesen 1 310 négyzetméternyi, korszerű igényeket kielégítő irodaterületet rejt. A belső terek megálmodói természetes anyagok, a fa és a kő alkalmazásával egységes és igényes tereket alkottak. 

Az irodák szintenként bérelhetőek, mindegyikhez külön mosdó és teakonyha is tartozik. A K6 Irodaház fiatalos, loft-jellegű helyiségei és belső kétszintes tetőtéri irodája kiváló helyszínt biztosít lendületes start-upoknak és dinamikus vállalatoknak. A K6 Irodaház több szolgáltatást kínál bérlőinek, mint például: kávézó, ATM, bank, 24 órás portaszolgálat, mélygarázs, cégtábla kihelyezési lehetőség, terasz/tetőterasz, recepció, biztonsági szolgálat, saját vizesblokk, teakonyha, kiváló tömegközlekedés és nagy gyalogos forgalom. A K6 Irodaház műszaki jellemzői: 2 csöves Fan-Coil, nyitható ablakok, 4 csöves Fan-Coil, friss levegő ellátás, álmennyezet, külső árnyékolók, lift az épületben, kártyás beléptető rendszer, hangszigetelt ablakok, kamera rendszer, belsőépítészeti tervezés, nagy, min. 3m belmagasság, magas minőségű kivitelezés és klimatizált irodák. 

A K6 Irodaház elhelyezkedésének köszönhetően mind tömegközlekedéssel, mind gépkocsival kiválóan megközelíthető. A hely tömegközlekedési kapcsolatokban bővelkedik: a metró-, busz- és villamosmegállók az épület előtt találhatók. Az iroda épület közvetlen közelében számtalan étterem, kávézó, vásárlási és kulturális lehetőség, egészségügyi intézmény helyezkedik el.

Szolgáltatások

  • Kávézó
  • ATM
  • Bank
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Teakonyha
  • Kiváló tömegközlekedés
  • Nagy gyalogos forgalom

Műszaki jellemzők

  • 2 csöves Fan-Coil
  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Friss levegő ellátás
  • Álmennyezet
  • Külső árnyékolók
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Hangszigetelt ablakok
  • Kamera rendszer
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Nagy, min. 3m belmagasság
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a K6 Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.