info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

K1-K2 Irodaépület

1117 Budapest, Haussmann Alajos utca 3.
ID: k1k2iroda
  • Bérleti díj min.

    10.5 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    12.5 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    244

  • Max. kiadó iroda

    1223

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 7.5 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 1 év
  • Teljes terület: 9250 nm
  • Közös területi arány: 5 %
  • Parkolás: Felszíni beálló
  • Építés éve: 2003
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 50 €/hó/gk.
  • Raktár B. díj: 5 €/hó/nm

K1-K2 Irodaépület bemutatása

A K1-K2 Irodaépület a Hauszmann Alajos utca és a Sopron utca találkozásánál, a Hauszmann Alajos utcában helyezkedik el. Kedvező fekvése miatt a főbb bevezető utak és a belváros felé vezető útvonalak is gyorsan elérhetők. Az alagsor + földszint + 3 emelt magas épületben az alsó szinten szerverhotel, a felső szinteken különböző kialakítású A kategóriás irodák helyezkednek el. 

A parkolás az épülethez tartozó ingatlanon belül megoldható. Az irodaház 9250 négyzetméteren kínál kiadható, modern iroda területeket. Az irodaterületek egyaránt alkalmasak hagyományos, úgynevezett cellás és egyterű, open-office elrendezésre. A K1-K2 Irodaépület számos szolgáltatás könnyíti meg az itt dolgozók mindennapjait, mint például a 24 órás portaszolgálat, recepció, felszíni parkoló, biztonsági szolgálat, étterem, nyitható ablakok, klimatizált helyiségek, lift és belső árnyékolók. 

Az irodaház közvetlen közelében különböző szolgáltatások és kereskedelmi létesítmények találhatók, amelyek kényelmet és kényelmi lehetőségeket kínálnak a bérlőknek. Az irodaház 2003-ben épült, folyamatosan karbantartott és modernizált iroda épület. Az autóval érkező bérlők számára dedikált parkoló hely bérelhető az irodaház mélygarázsában. Az irodaház rendelkezik vendégparkolóval mely kényelmessé teszi a vendégek parkolását. Az irodaházban 4 csöves Fan-Coil rendszer biztosítja az iroda területek hűtését/fűtését. Minden iroda terület rendelkezik saját vizesblokkal. 

A K1-K2 Irodaépület könnyen megközelíthető autóval, kerékpárral és tömegközlekedéssel egyaránt. A Fehérvári út közelségének köszönhetően, sétatávolságra elérhető több villamos és buszjárat egyaránt, néhány megállóra az Alle Bevásárlóközpont, ahol számos szolgáltatás elérhető és intézhetjük napi dolgainkat. Az irodaház közelében található biciklitárolók és kerékpáros infrastruktúra megkönnyíti a bicikliseknek az épület elérését.

Szolgáltatások

  • Étterem
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Felszíni parkoló
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Belső árnyékolók
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Szerver szoba
  • Kamera rendszer
  • Beléptető rendszer
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a K1-K2 Irodaépület bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.