info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

IN 15 Office Park

1158 Budapest, Késmárk utca 11-13.
ID: in15iroda
  • Bérleti díj min.

    10 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    12 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    250

  • Max. kiadó iroda

    10613

  • Kategória

    A+

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 3200 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 1 év
  • Teljes terület: 20000 nm
  • Közös területi arány: 10 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2007
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 80 €/hó/gk.
  • Raktár B. díj: 6-7 €/hó/nm

IN 15 Office Park bemutatása

A világhírű építész, Zoboki Gábor tervezte IN 15 Office Park A+ kategóriás, zöld irodahelyiségeket, tágas közösségi tereket, fedett parkolókat és számos egyéb kényelmi szolgáltatást kínál. Mindezek védelmét a legmagasabb biztonsági feltételek által biztosítva.10.000 m² bérelhető területével, a komplexum Budapest egyik új üzleti- és szabadidőközpontja, ahol a fenntartható, kortárs építészeti megoldások mellett ős fás zöldterület és számos rekreációs lehetőség adott a minőségi a hétköznapokért. Az IN 15 Office Park kiválóan megközelíthető, igazi többfunkciós létesítmény. Tágas csarnokai, elegáns étterme, belső autómosója és professzionálisan felszerelt edzőterme minden bérlői igényt maximálisan kielégítenek. 

Az IN 15 Office Park pazar kilátással rendelkező, prémium kategóriás irodái elérhetőek a leendő bérlők számára. Az IN 15 Office Park az alábbi műszaki jellemzőket és szolgáltatásokat kínál a bérlők számára: fitnessz terem, kerékpár tároló, székhelyszolgáltatás, vendégparkoló, konferencia terem, elektromos autó töltő, díjmentes parkoló övezet, étterem, belső park, 24 órás portaszolgálat, felszíni parkoló, mélygarázs, cégtábla kihelyezési lehetőség, recepció, öltöző, zuhanyzó, biztonsági szolgálat, nyitható ablakok, szünetmentes áramellátás, 4 csöves Fan-Coil, belső árnyékolók, hőszivattyús fűtés/hűtés, álpadló, kártyás beléptető rendszer, tűz/füst érzékelő rendszer, kamera rendszer, sprinkler, teljeskörű üzemeltetés, belsőépítészeti tervezés és klimatizált irodák. 

Az IN 15 Office Park könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel és autóval egyaránt. Kiváló tömegközlekedési megoldások 2 helyszíni buszmegállóval, és a 10 percnyire található M2-es metróval. Az IN 15 Office Park közelében, néhány perc távolságra található M3-as gyors és közvetlen hozzáférést biztosít Budapest belvárosához és az agglomerációhoz. Az IN 15 Office Park 7 percre található M0 körgyűrűtől, ezáltal az ország minden irányába induló autópálya elérhető.

Szolgáltatások

  • Fitnessz terem
  • Kerékpár tároló
  • Székhelyszolgáltatás
  • Vendégparkoló
  • Konferencia terem
  • Elektromos autó töltő
  • Díjmentes parkoló övezet
  • Étterem
  • Belső Park
  • Belső udvar
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • Felszíni parkoló
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Szünetmentes áramellátás
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Belső árnyékolók
  • Hőszivattyús fűtés/hűtés
  • Álpadló
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Kamera rendszer
  • Sprinkler
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a IN 15 Office Park bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.