info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Hattyú Ház

1015 Budapest, Hattyú utca. 14.
ID: hattyuiroda
  • Bérleti díj min.

    7.9 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    9.9 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    54

  • Max. kiadó iroda

    1055

  • Kategória

    B

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 6 € /hó/nm
  • Min. bérleti idő: 1 év
  • Teljes terület: 8688 nm
  • Közös területi arány: 10 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 1998
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 200 €/hó/gk.
  • Raktár B. díj: 7-9 €/hó/nm
  • Üzlet B. díj: 18 € /nm/hó

Hattyú Ház bemutatása

A Hattyú Ház Irodái: Tágas és Modern Munkaterületek a Mammut Bevásárlóközpont Közelében

A Hattyú Ház összesen 8688 négyzetméternyi kiadó irodaterületet kínál, amelyek moduláris elrendezésűek, lehetővé téve a vállalati bérlők számára, hogy testre szabott iroda elrendezést hozzanak létre. A területek az irodaház földszintjétől a hetedik emeletig terjednek, így széles skálájú kiadó iroda konfigurációk állnak rendelkezésre, amelyek megfelelnek a különféle üzleti méretek és szükségletek igényeinek.

A Hattyú Ház ideális választás mind az indító vállalkozások, mind a nagyobb méretű vállalatok számára, mivel az irodaház területi felépítése és tervezése kivételes rugalmasságot kínál az iroda kialakításában. A változatos területi lehetőségek révén az iroda bérlők az őket leginkább kiszolgáló iroda méretet és formátumot választhatják ki, biztosítva ezzel, hogy munkakörnyezetük tökéletesen megfeleljen operatív követelményeiknek és vállalati kultúrájuknak.

  • Központi helyszín: Széll Kálmán tér és Mammut közeli irodák a 1. kerületben.
  • Kiegészítő kávézó: A földszinti Hattyú Kávézóval ideális üzleti találkozóhely.
  • Rugalmas terület: 8688 m² személyre szabható irodaterület.
  • Emeleti választék: Földszinttől a 7. emeletig variálható kiadó irodák.

 

A Hattyú Ház, a Széll Kálmán tér és a Mammut bevásárlóközpont közvetlen közelében helyezkedik el, a főváros I. kerületének üzleti központjában. Az irodaház jellemző előnyök közé tartozik a földszinti Hattyú Kávézó, amely kiválóan alkalmas üzleti megbeszélésekre. 

Organikus Építészeti Elegancia: Hattyú Ház Iroda Bérleti Lehetőségek

A Hattyú Ház, amely 1998-ban került felavatásra, egy multifunkcionális ingatlan, amit Nagy Ervin, az organikus magyar építészeti hagyományokat követve tervezett. Az épület dizájnjában a természetes anyagok használata és a hagyományos magyar népi motívumok kerültek előtérbe, melyek hozzájárulnak az épület karakterének egyediségéhez és vonzerejéhez.

A tervezési filozófia és az építészeti megközelítés eredményeképpen a Hattyú Ház jelentős népszerűségre tett szert a helyi közösség és a turisták körében, hozzáadva Budapest építészeti sokszínűségéhez. Az irodaház nem csak a funkcionális elvárásoknak felel meg, de kiemelkedő esztétikai értékeket is képvisel, amelyek összhangban állnak a városkép fejlődésével és a terület növekvő presztízsével.

Kiemelt Szolgáltatások a Hattyú Ház Irodáiban

Az irodaház kiterjedt szolgáltatásokkal rendelkezik, amely elősegíti az iroda bérlő vállalatok és azok alkalmazottainak hatékonyságát és komfortját. A kínált szolgáltatások: 

  1. Megközelíthetőség: Az irodaház stratégiai helyzete biztosítja a kiváló tömegközlekedési kapcsolatokat, amelyek lehetővé teszik az alkalmazottak számára, hogy problémamentesen érkezzenek és távozzanak munkahelyükről.
  2. Egészségügyi szolgáltatások: A helyszínen működő magánklinika elérhetővé teszi a sürgős orvosi ellátást, így a dolgozók gyorsan és hatékonyan juthatnak egészségügyi szolgáltatáshoz.
  3. Parkolási lehetőség: A mélygarázsban kialakított parkolóhelyek biztosítják, hogy a bérlők és látogatóik kényelmesen és biztonságosan parkolhassanak.
  4. Klimatizált irodák: Az éghajlat-szabályozott irodaterületek egész évben optimális munkakörülményeket biztosítanak, függetlenül a külső hőmérsékleti viszonyoktól.
  5. Biztonság és karbantartás: A 24 órás portaszolgálat, a rendszeres takarítási szolgáltatás és a fejlett beléptetőrendszer garantálja az irodaház biztonságát és tisztaságát, miközben hozzájárul az iroda bérlők napi munkavégzésének simaságához.

A Hattyú Ház stratégiai pozícióját tekintve kiemelt helyet foglal el Budán, közvetlenül a Széll Kálmán tér, mint egyik elsődleges közlekedési csomópont közelében. Ez a preferált elhelyezkedés garantálja az épület kiválóan megközelíthetőségét mind közösségi közlekedési eszközökkel, mind gépjárművel a város bármely pontjáról.

Az infrastruktúra körülbelül az irodaházhoz való hozzáférhetőséget a közeli tömegközlekedési csomópontok révén kiemelkedően egyszerűvé teszi. A Széll Kálmán téri metróvonal állomása és a jelentős 4-6-os villamosvonalak Széna téri megállói egy rövid sétatávolságon belül helyezkednek el, ami biztosítja, hogy a bérlők és azok ügyfelei hatékonyan és zavartalanul érkezzenek és távozzanak.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Kávézó
  • Üzlethelyiségek
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat
  • Iroda takarítás
  • Magánklinika
  • Kiváló tömegközlekedés

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Belső árnyékolók
  • Split klíma
  • Lift az épületben
  • Beléptető rendszer
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Hattyú Ház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.