info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

GTC White House

1134 Budapest, Váci út 47.
ID: whitehouse
  • Bérleti díj min.

    16 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    16 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    165

  • Max. kiadó iroda

    9173

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 6.5 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 21564 nm
  • Közös területi arány: 6.14 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2018
  • Zöld minősítés: LEED
  • Parkolási díj: 100 €/hó/gk.
  • Raktár B. díj: 8 €/hó/nm

GTC White House bemutatása

Mindannyian az ideális munkahelyet keressük, azt a környezetet, amelyben nyomot hagyhatunk a világban. A GTC White House ezt kínálja: egy századfordulós, 2000 nm Loft és mintegy 21.500 nm modern és környezettudatos irodatér kombinációját. Az épület a Váci úti iroda-folyosón található, Budapest XIII. kerületében. Különlegessége a múlt és a jelen összekapcsolódásában rejlik. Felhasználva és nem lerombolva a múltat idéző 100 éves egykori liftgyár épületét – a tervezőknek sikerült egy olyan épületet megálmodniuk, amely a legújabb technológiát felhasználva modern környeztet biztosít a bérlők számára, ugyanakkor kiemeli a múltat idéző loft épület hangulatát. A GTC White House épületében emeletenként 250-2880 négyzetméter kiadó iroda terület bérelhető. Az irodaterületek egyaránt alkalmasak hagyományos, úgynevezett cellás és egyterű, open-office elrendezésre. Újabb meghatározó városképi elem született a Váci úti üzleti negyedben: mintegy 22.000 m2 prémium kategóriás irodaépület. Budapest népszerűségét a régi és az új egyedülálló atmoszférája jelenti: ez mutatkozik meg a GTC White House koncepciójában is. A GTC White House épületét LEED Gold minősítésnek megfelelően tervezték. Az épület energiafelhasználását csökkenti a zöld tető, az esővíz újra hasznosítása és a korszerű hőszigetelés. A LEED-minősítésű irodaház nem csak környezetbarát, de üzleti presztízse is kiemelkedő; a Fortune magazin által listázott 100 nagyvállalat közül 88 ilyen irodában működik. A GTC White House akadálymentesített, az irodaház rendelkezik vendégparkolóval mely kényelmessé teszi a vendégek, ügyfelek parkolását. Az emeletek közötti közlekedést lift segíti. Az irodaházban 4 csöves Fan-Coil rendszer biztosítja az iroda területek hűtését/fűtését. A több mint száz négyzetméternyi tetőterasz, a belső kert és a néhány perc alatt elérhető Duna-part szintén vonzóvá teszi az iroda bérlők számára az épületet. A GTC White House a Váci úti iroda negyed szívében található, autóval, kerékpárral és közösségi közlekedéssel is könnyedén megközelíthető. Mélygarázs, kerékpártároló és zuhanyzók könnyítik meg a négy és a két keréken érkezők mindennapjait. Az irodaház közelében található biciklitárolók és kerékpáros infrastruktúra megkönnyíti a bicikliseknek az épület elérését. A GTC White House közvetlen közelében különböző szolgáltatások és kereskedelmi létesítmények találhatók, amelyek kényelmet és kényelmi lehetőségeket kínálnak a bérlőknek.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Tárgyaló bérlési lehetőség
  • Vendégparkoló
  • Konferencia terem
  • Elektromos autó töltő
  • Étterem
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Autómosó
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Teakonyha
  • Kiváló tömegközlekedés

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Friss levegő ellátás
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Hangszigetelt ablakok
  • LED világítás
  • Kamera rendszer
  • Sprinkler
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák
  • Épületirányító Rendszer BMS

Szeretne ön is a GTC White House bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

1.    Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
2.    Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
3.    Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
4.    Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
5.    A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
6.    A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.