info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Gold Irodaház

1139 Budapest, Forgách utca 19.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: goldiroda
  • Bérleti díj min.

    9.5 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    11 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    B

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 5 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 1 év
  • Teljes terület: 1600 nm
  • Közös területi arány: 7.9 %
  • Parkolás: Felszíni beálló
  • Építés éve: 2009
  • Zöld minősítés: Nincs

Gold Irodaház bemutatása

Elegáns megjelenésű Gold Irodaház 2009-ben épült, világos, sok ablakkal rendelkező iroda, vevő és ügyfélbarát környezeti kialakítás és könnyű megközelíthetőség jellemzi energiatakarékos, előre tervezhető alacsony költségekkel. Minden iroda rugalmasan válasz falazható, igény szerint osztható. Az iroda álmennyezettel, padlószőnyeggel strukturált kábelezéssel, telekommunikációs és internetes elérhetőséggel van ellátva. Bár emeletenként közös teakonyha található, irodáink többsége saját teakonyha kiépítési lehetőséggel is rendelkezik. A Gold Irodaház 1600 négyzetméter kiadó iroda területtel rendelkezik. A Gold Irodaház tervezésekor kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy leendő bérlőink a lehető legnagyobb kényelemben tudják majd tevékenységüket végezni, irodájukat üzemeltetni nálunk. 

Előre megterveztük mely helyeken legyenek a közös helyiségek, hogy melyik irodába lehessen saját teakonyhát kialakítani szükség esetén, vagy a strukturált hálózat elemeit hogyan a legoptimálisabb elhelyezni. Ezen előrelátásunknak köszönhetően egy irodát (akár a fal kialakításokkal együtt is) 2-3 héten belül át tudunk adni, mégpedig úgy, hogy ez semmilyen plusz költséggel nem jár bérlőinknek. Recepció és biztonsági szolgálat gondoskodik a zavartalan működésről. A Gold Irodaház udvarán 23 parkolóhely áll a bérlők rendelkezésére, valamint 200 méteren belül ingyenes utcai parkoló is található. Az irodaterületek egyaránt alkalmasak hagyományos, úgynevezett cellás és egyterű, open-office elrendezésre. 

A Gold Irodaház Budapest egyik legjelentősebb üzleti negyedében, a Váci úttól és a 3-as metróállomástól 300 m-re, a Forgách utcában helyezkedik el. Az irodaépület a belváros és a 3-as metró Forgách utcai megállójának közelsége miatt tömegközlekedési eszközzel kitűnően megközelíthető. Gépkocsival Buda felől az Árpád vagy a Megyeri híd felől, Budapest más kerületeiből a Hungária körút-, Róbert Károly – körúton vagy a Váci úton juthatunk leggyorsabban az irodaházhoz. A Gold Irodaház közvetlen közelében különböző szolgáltatások és kereskedelmi létesítmények találhatók, amelyek kényelmet és kényelmi lehetőségeket kínálnak a bérlőknek.

Szolgáltatások

  • Székhelyszolgáltatás
  • Tárgyaló bérlési lehetőség
  • Konferencia terem
  • Belső Park
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Felszíni parkoló
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Biztonsági szolgálat
  • Teakonyha
  • Rugalmas belső kialakítás

Műszaki jellemzők

  • 2 csöves Fan-Coil
  • Nyitható ablakok
  • Belső árnyékolók
  • Álmennyezet
  • Központi fűtés
  • Split klíma
  • Riasztó rendszer
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Kamera rendszer
  • Telefonközpont
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Gold Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

1.    Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
2.    Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
3.    Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
4.    Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
5.    A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
6.    A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.