info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Gizella Loft Irodaház

1143 Budapest, Gizella út 51-57.
ID: gizellaloft
  • Bérleti díj min.

    12 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    13 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    452

  • Max. kiadó iroda

    985

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 1800 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 8500 nm
  • Közös területi arány: 7.12 %
  • Parkolás: Felszíni beálló
  • Építés éve: 1999
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 70 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2020
  • Raktár B. díj: 6 €/hó/nm

Gizella Loft Irodaház bemutatása

A Gizella Loft Irodaház egy kiváló elhelyezkedésű épület újjászületése a jövő munkavállalói számára. A Hungária körúti főhomlokzat mögött elterülő Gizella Campus jól megközelíthető helyen, mégis a forgalomtól elzártan, nyugodt, békés, zöld környezetben kínál modern, emberközpontú, költséghatékony irodaterületet. A Gizella Loft Irodaház ideális nagyobb és kisebb irodák kialakítására akár technológia igények kielégítésével együtt, rendkívül világos és tágas tereket kínáló LOFT hangulatban. A közelben szolgáltatások széles köre megtalálható (élelmiszerbolt, benzinkút, éttermek, bankfiókok, gyógyszertár, pékség stb.), továbbá kitűnő kikapcsolódási, sportolási lehetőségeket kínál a környék. 

A Gizella Loft Irodaház az alábbi műszaki jellemzők és szolgáltatások érhetőek el: raktárbérlési lehetőség, fitnessz terem, kávézó, kerékpár tároló, vendégparkoló, üzlethelyiségek, konferencia terem, elektromos autó töltő, bevásárlóközpont a közelben, gyógyszertár, 24 órás portaszolgálat, felszíni parkoló, recepció, öltöző, zuhanyzó, autómosó, biztonsági szolgálat, panorámás irodák, Wi-Fi a közös területeken, nyitható ablakok, szünetmentes áramellátás, 4 csöves Fan-Coil, belső árnyékolók, hőszivattyús fűtés/hűtés, álpadló, álmennyezet, Optikai kábel, split klíma, kártyás beléptető rendszer, kamera rendszer, teljeskörű üzemeltetés, belsőépítészeti tervezés, saját generátor, magas minőségű kivitelezés, klimatizált irodák. 

A Gizella Loft Irodaház megújuló Városligettől mindössze 5 perc sétára, illetve az újjászülető Zugló vasútállomás és város rehabilitáció közvetlen közelében/részeként található. Közlekedési csomópontban helyezkedik el: Zuglói vonatállomás, buszjáratok, 1-es villamos, trolibuszok. A belváros 10 perc, Budai kerületek 20 perc alatt elérhetők, valamint mindhárom metróvonal könnyen megközelíthető (M1, M2 5 perc; M4 10 perc).

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Fitnessz terem
  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Üzlethelyiségek
  • Konferencia terem
  • Elektromos autó töltő
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Gyógyszertár
  • ATM
  • Bank
  • Belső Park
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Felszíni parkoló
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Autómosó
  • Biztonsági szolgálat
  • Panorámás irodák
  • Kiváló tömegközlekedés
  • Wi-Fi a közös területeken

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Szünetmentes áramellátás
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Belső árnyékolók
  • Hőszivattyús fűtés/hűtés
  • Álpadló
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Split klíma
  • Lift az épületben
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Kamera rendszer
  • Telefonközpont
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Saját generátor
  • Nagy, min. 3m belmagasság
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Gizella Loft Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.