info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Generali Business Corner

1132 Budapest, Váci út 36-38.
ID: generalioffice
  • Bérleti díj min.

    15 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    16 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    153

  • Max. kiadó iroda

    2330

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 2800 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 13493 nm
  • Közös területi arány: 7 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 1998
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 36000 Ft/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2022
  • Raktár B. díj: 5 €/hó/nm
  • Üzlet B. díj: 23-28 € /nm/hó

Generali Business Corner bemutatása

A Generali Business Corner a Váci úti folyosó elején, a Westend City Center és a Nyugati pályaudvar közvetlen szomszédságában található. A 13.500 négyzetméteres Generali Business Corner bérelhető kiadó iroda területeket kínál leendő bérlők számára 98 mélygarázs és 72 felszíni parkolóhellyel, emellett a Westend Bevásárlóközpont parkolóháza pedig egyedi, korlátlan parkolási lehetőséget biztosít dolgozói és vendégei számára. A Generali Business Corner különböző méretű és elrendezésű irodaterületek kínál, amelyek kielégítik az üzleti igényeket és a vállalatok változó méretét. 

Az irodaház közvetlen közelében különböző szolgáltatások és kereskedelmi létesítmények találhatók, amelyek kényelmet és kényelmi lehetőségeket kínálnak a bérlőknek. A Generali Business Corner műszaki jellemzői és szolgáltatásai: raktárbérlési lehetőség, étterem, felszíni parkoló, öltöző, zuhanyzó, kerékpár tároló, konferencia terem, mélygarázs, rugalmas belső kialakítás, vendégparkoló, 24 órás portaszolgálat, nyitható ablakok, állmennyezet, tűz/füst érzékelő rendszer, belsőépítészeti tervezés, 4 csöves Fan-Coil, beléptető rendszer, klimatizált irodák, épület felügyeleti rendszer és sprinkler. A Generali Business Corner a Nyugati tér tőszomszédságában található. 

A Váci úton az elmúlt tíz év legjelentősebb irodaépület-fejlesztései valósultak meg, így ennek következtében az épület a város egyik legvirágzóbb üzleti negyedének szívében helyezkedik el. A megközelítés mind tömegközlekedéssel, mind autóval kivételesen könnyű: az épület közvetlenül a 3-as metró vonalán két metrómegálló mellett-, valamint a 4-es és 6-os villamosok, a 72-es és 73-as trolik, a 6-os és 26-os, 26A, 91-es és 191-es buszok és a Nyugati pályaudvar vonatjárata közelében található, biztosítva a dolgozók gyors és kényelmes munkába járását.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Üzlethelyiségek
  • Konferencia terem
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Étterem
  • ATM
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • Felszíni parkoló
  • 24 órás portaszolgálat
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Rugalmas belső kialakítás

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Beléptető rendszer
  • Sprinkler
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Generali Business Corner bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.