info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Gamma Irodaház

1119 Budapest, Petzvál József utca 50-56.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: gammairoda
  • Bérleti díj min.

    9 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    10 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    B

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 1150 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 1 év
  • Teljes terület: 5800 nm
  • Közös területi arány: 5 %
  • Parkolás: Felszíni beálló
  • Építés éve: 1989
  • Zöld minősítés: Nincs
  • Parkolási díj: 46 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2010

Gamma Irodaház bemutatása

A Gamma Irodaház ÚJBUDÁN a 11. kerület Fehérvári út – Etele útkereszteződés közelében található. A Gamma Irodaház a mintegy 5000 négyzetméter kiadható iroda területtel rendelkezik, igen jó megközelíthetőséggel, jelenleg a környező utcákban ingyenes parkolással. A környék kedvelt iroda negyeddé alakult át az elmúlt években, a környék fejlesztése folyamatos. Az irodaterületek egyaránt alkalmasak hagyományos, úgynevezett cellás és egyterű, open-office elrendezésre.

A GAMMA Irodaház és GAMMA Park teljes mértékben igyekszik a bérlők kényelmét szolgálni, nyugodt és biztonságos munkakörnyezet kialakításának lehetőségével. A budai iroda negyed szívében és a dinamikusan fejlődő külvárosban, egyedülállóan csendes környezetben, védett utcafronttal és árnyékot adó platánfákkal, zöld területekkel várja bérlőit. A műszaki megvalósítás során légkondicionáló, füstérzékelő, nyitható ablakok, álpadló került kialakításra, valamint 24 órás biztonsági- és portaszolgálat áll a bérlők rendelkezésére. A kerékpárral érkezők kényelmét szolgálja az épületben megtalálható kerékpártároló és öltöző, zuhanyzóval. 

A Gamma Irodaház 1989-ben épült, 2010-ben egy nagyobb felújításon esett át, a további években folyamatosan karbantartották és modernizálták az iroda épületet. Az autóval érkező bérlők számára dedikált parkoló hely bérelhető az irodaház zárt területén. Az irodaház rendelkezik vendégparkolóval mely kényelmessé teszi a vendégek parkolását. A tudatos, energiahatékony működésű irodaépületnek köszönhetően az üzemeltetési költségek lényegesen alacsonyabbak. 

Raktárbázisunk egyaránt kínál fűtött és fűtetlen területeket. A Gamma Irodaház nyugodt környezetben található, tömegközlekedéssel is könnyedén megközelíthető: 600 méterre a 4-es Metró, a 18-as, 41-es és 47-es villamosok, valamint a 103-as autóbusz a közelben állnak meg. Autóval közlekedőknek fontos szempont lehet, hogy a környező utcákban a parkolás ingyenes. Az irodaház közvetlen közelében különböző szolgáltatások és kereskedelmi létesítmények találhatók, amelyek kényelmet és kényelmi lehetőségeket kínálnak a bérlőknek.

Szolgáltatások

  • Kerékpár tároló
  • Tárgyaló bérlési lehetőség
  • Vendégparkoló
  • ATM
  • Bank
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat
  • Iroda takarítás
  • Teakonyha

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • Álmennyezet
  • Központi fűtés
  • Split klíma
  • Lift az épületben
  • Riasztó rendszer
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Szerver szoba
  • Kamera rendszer
  • Telefonközpont
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Gamma Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.