info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Eiffel Palace Irodaház

1052 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: eiffelpalace
  • Bérleti díj min.

    22 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    22 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 2.3 €/nm/hó
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 14500 nm
  • Közös területi arány: 11 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 1894
  • Zöld minősítés: LEED,BREEAM
  • Parkolási díj: 160 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2014

Eiffel Palace Irodaház bemutatása

Eiffel Palace Irodaház Budapest műemlékvédelmi, urbanisztikai, fenntarthatósági és kivitelezési szempontból is egyedülálló belvárosi fejlesztése, az Eiffel Palace irodaház. 2014 március 20-án hivatalosan is megnyitotta kapuit, az összesen 14.500 négyzetméternyi bérbe adható területet kínáló 8 szintes irodaház. 

Eiffel Palace Irodaház által megcélzott kettős környezetvédelmi minősítés (LEED Gold, BREEAM Very Good) Közép-Kelet Európában is példa nélküli. Eiffel Palace Irodaház hatékonysága köszönhető többek között a napkollektorok és a fotovoltaikus rendszer által generált megújuló energiának, az újrahasznosított esővíznek, a csaptelepekbe beépített víztakarékos perlátoroknak, a jelenlét- és mozgásérzékelőknek, az energiatakarékos LED lámpatesteknek, valamint az előre programozható lifteknek és a tetőkertek zöldfelületeinek. Az 5 szintes mélygarázsban találhatóak a kerékpártárolók és a zuhanyozóval ellátott öltözők, és itt tölthetőek fel az elektromos és hibrid autók is. Az átrium dísze az a két emeleten végigfutó növényfal, amely a zöld friss árnyalataival egészíti ki az elegáns bézsek, fehérek és bronzok időtlen harmóniáját. 

Az Eiffel Palace irodaház a Nyugati tér mellett, Budapest 5. kerületében, az üzleti negyed szívében helyezkedik el. A közvetlen közelben található a legtöbb kormányzati és bírósági épület. A megközelítés mind tömegközlekedéssel, mind autóval kivételesen könnyű: az épület közvetlenül a 3-as (kék) metró vonalán, valamint a 4-es és 6-os villamosok, a 72-es és 73-as trolik, a 6-os, 26-os, 26A, 91-es és 191 buszok megállójának közelében, továbbá a Nyugati pályaudvarhoz közel található, amit naponta emberek ezrei használnak munkába járásra Budapesten és környékén. Az irodaház autóval érkezve is könnyen megközelíthető, akár Budáról, akár Pestről.

Szolgáltatások

  • Kávézó
  • Kerékpár tároló
  • Üzlethelyiségek
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Étterem
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Tetőkert
  • 24 órás portaszolgálat
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Lift az épületben
  • Hűtőgerendás fűtés/hűtés
  • LED világítás
  • Prémium minőségű kivitelezés
  • Kamera rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Kettős betáp
  • Nagy, min. 3m belmagasság
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Eiffel Palace Irodaház bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.