info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Corvin Garantiqa Tower

1082 Budapest, Kisfaludy utca 32.

Ebben az irodaházban jelenleg nincs elérhető szabad terület.

ID: corvingarantiqa
  • Bérleti díj min.

    16 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    17 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    0

  • Max. kiadó iroda

    0

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 1900 Ft/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 3370 nm
  • Közös területi arány: 10.9-14.3 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 2010
  • Zöld minősítés: BREEAM
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.

Corvin Garantiqa Tower bemutatása

A Corvin Garantiqa Tower a Corvin-negyed második irodaépítési fázisában megvalósult négy különálló irodatorony egyike. A központi fogadótér közvetlenül a Corvin Plaza főbejárata mellett található. A Corvin Garantiqa Tower ‘A’ kategóriás irodaház, két külön lépcsőházzal, öt irodai és egy parkoló szinttel rendelkezik. Az egyedi építészeti megoldásokat alkalmazó, egyszerű, letisztult homlokzattal készült Corvin Garantiqa Tower elsősorban a Garantiqa Hitelgarancia Zrt. biztosítási cég igényeinek kívánt megfelelni. 2016 óta az épület második szintjén működik a Futureal Csoport lakóingatlan-fejlesztő üzletága, a Cordia legkorszerűbb technikai eszközökkel felszerelt bemutatóterme is. 

A Corvin Garantiqa Tower több szolgáltatást kínál bérlőinek, mint például: raktárbérlési lehetőség, kerékpár tároló, vendégparkoló, konferencia terem, exclusive recepció, bevásárlóközpont a közelben, belső udvar, 24 órás portaszolgálat, mélygarázs, cégtábla kihelyezési lehetőség, terasz/tetőterasz, recepció, öltöző, zuhanyzó, biztonsági szolgálat, saját vizesblokk, teakonyha és kiváló tömegközlekedés. A Corvin Garantiqa Tower műszaki jellemzői: nyitható ablakok, 4 csöves Fan-Coil, friss levegő ellátás, álpadló, épület felügyeleti rendszer, álmennyezet, optikai kábel, lift az épületben, CCTV, kártyás beléptető rendszer, tűz/füst érzékelő rendszer, hangszigetelt ablakok, akadálymentesített épület, belsőépítészeti tervezés, kettős betáp, magas minőségű kivitelezés és klimatizált irodák. 

A Corvin Garantiqa Tower mellett elhelyezkedő Corvin Pláza közel 100 üzlettel kínál különböző szolgáltatások. A plázában éttermek, kávézók 3 000 m2 alapterületű fitnesz/wellness központ úszómedencével, gyorsmosoda, szépségszalonok, postahivatal, bankfiókok és pénzautomaták, mozi, színház és koncerthelyszínek is elérhetőek. A Corvin Garantiqa Tower lokációjának köszönhetően könnyen megközelíthető az Üllői út – Nagykörút kereszteződése, jelentős gépkocsi és tömegközlekedési csomópont. Séta távolságra elérhető a M3 metró Corvin-negyed, Klinikák állomásai, 4-es és 6-os villamosjáratok, a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre vezető főút mentén.

Szolgáltatások

  • Raktárbérlési lehetőség
  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Konferencia terem
  • Exclusive recepció
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Belső udvar
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • Mélygarázs
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Teakonyha
  • Kiváló tömegközlekedés

Műszaki jellemzők

  • Nyitható ablakok
  • 4 csöves Fan-Coil
  • Friss levegő ellátás
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Tűz/füst érzékelő rendszer
  • Hangszigetelt ablakok
  • Akadálymentesített épület
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Kettős betáp
  • Magas minőségű kivitelezés
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Corvin Garantiqa Tower bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.