info@karagroup.hu
+36 70 732 3737

Árpád Center

1133 Budapest, Árbóc utca 6.

ID: arpadiroda

  • Bérleti díj min.

    15.5 € /m²/hó

  • Bérleti díj max.

    18 € /m²/hó

  • Min. kiadó iroda

    217

  • Max. kiadó iroda

    1519

  • Kategória

    A

Tulajdonságok

  • Üzemeltetési díj: 6.3 €/hó/nm
  • Min. bérleti idő: 5 év
  • Teljes terület: 5399 nm
  • Közös területi arány: 5.55 %
  • Parkolás: Mélygarázs
  • Építés éve: 1993
  • Zöld minősítés: BREEAM in-Use
  • Parkolási díj: 120 €/hó/gk.
  • Felújítás éve: 2015

Árpád Center bemutatása

Az Árpád Center a Váci úti irodafolyosón az Árpád híd pesti hídfőjénél helyezkedik el. 7 szinten kínál közel 5.400 négyzetméter rugalmasan alakítható kiadó irodatereket. Az Árpád Center kiváló lokációval rendelkezik, közvetlenül az Árpád híd mellett, a Váci út és az Árbóc utca sarkán. 

Az Árpád Centerben található irodák egyedi méretűek és kialakításúak, így minden cég megtalálhatja a számára megfelelő méretű és elrendezésű irodát. Az irodák világosak és tágasak, és nagyszerű kilátást nyújtanak a Váci útra. 

Az Árpád Center környezetbarát, BREEAM in-Use tanúsítvánnyal rendelkezik. Az Árpád Center magas színvonalú irodaterületeket, kényelmes munkakörnyezetet és számos egyéb szolgáltatást kínál, amelyek az itt dolgozók igényeinek kielégítését szolgálják. A természetes fényben bővelkedő irodaterületek ablakai nyithatók. 

Az Árpád Center energiatakarékos rendszerei és zöldtechnológiái segítenek csökkenteni a környezeti terhelést, ezáltal hozzájárulva a fenntarthatósághoz és az alacsonyabb üzemeltetési költségekhez. Az Árpád Center Irodaházban számos közös szolgáltatás áll az ott dolgozók rendelkezésére. Az irodaházban étterem és kávétó is működik, amelyek hozzájárulnak az iroda bérlők kényelméhez. Emellett a földszinten és a bejáratnál 24/7 portaszolgálat működik, amely biztonságot és segítséget nyújt az iroda bérlőknek. 

Az Árpád Center irodaház kiváló helyi közlekedési kapcsolatokkal rendelkezik, amelyek megkönnyítik az irodába való bejutást és az ott dolgozók nap mint nap történő mozgását a városban. Az irodaház közvetlen közelében találhatók metró- és buszmegállók, valamint könnyűszerrel elérhetők a város főbb útvonalai és autópályái is. 

A bérlők és látogatóik kényelmes parkolásáról az épület több mint 60 férőhelyes mélygarázsa gondoskodik. A látványosan megújult környéken álló épületben gyógyszertár, dohánybolt, étterem és bisztró, a szomszédos Agora Budapest városközpontban pedig többek közt fodrászat, szupermarket, kávézó, drogéria és fitneszterem található.

Szolgáltatások

  • Fitnessz terem
  • Kerékpár tároló
  • Vendégparkoló
  • Bevásárlóközpont a közelben
  • Étterem
  • ATM
  • Belső udvar
  • Cégtábla kihelyezési lehetőség
  • 24 órás portaszolgálat
  • Terasz/tetőterasz
  • Recepció
  • Öltöző, zuhanyzó
  • Biztonsági szolgálat
  • Saját vizesblokk
  • Panorámás terasz
  • Teakonyha

Műszaki jellemzők

  • 2 csöves Fan-Coil
  • Nyitható ablakok
  • Szünetmentes áramellátás
  • Álpadló
  • Épület felügyeleti rendszer
  • Álmennyezet
  • Optikai kábel
  • Lift az épületben
  • CCTV
  • Kártyás beléptető rendszer
  • Hangszigetelt ablakok
  • Kamera rendszer
  • Teljeskörű üzemeltetés
  • Belsőépítészeti tervezés
  • Kettős betáp
  • Klimatizált irodák

Szeretne ön is a Árpád Center bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

  1. Az irodaház adatlapján a jobb oldalon található űrlapot töltse ki az irodakereséssel kapcsolatos igényeivel.
  2. Küldje el nekünk az üzenetét és e-mailben vagy telefonon felvesszük önnek a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködést.
  3. Az irodakeresési igények megismerése után 24 órán belül megküldjük önnek a keresési paramétereknek megfelelő iroda területeket.
  4. Megszervezzük a kiválasztott irodaház bejárását és a helyszínen bemutatjuk önnek a szabad irodaterületeket.
  5. A kiválasztott iroda területről az irodaház képviselőjével konkrét bérleti ajánlatot készítünk az ön igényei alapján.
  6. A mi feladatunk, hogy végig kísérjük Ön mellett a teljes bérlési és tárgyalási folyamatokat és támogassuk a sikeres üzletkötést, szem előtt tartva az ön érdekeit.

Végig Ön mellett leszek, számíthat rám a tárgyalások minden szakaszában!

Fedezze fel új irodája környezetét!

Rólunk

A Kara Real Estate Group kereskedelmi és ipari ingatlanok kezelésével és kereskedésével foglalkozó, kizárólag 100%-ban magyar tulajdonban lévő, három generáció óta működő családi vállalkozás. Több mint 35 éves tapasztalattal a magyarországi ingatlanpiacon lehetővé vált számunkra, hogy azon kevés vállalatok közé tartozzunk, amelyek eredményesen és sikeresen tudtak alkalmazkodni hazánkban és Európában végbemenő gazdasági változásokhoz. Ez idő alatt sikeresen megtartottuk az eredeti értékeinket és növeltük piaci jelenlétünket úgy, hogy folyamatosan képesek voltunk alkalmazkodni az újabb piaci kihívásokhoz.

Családunk kereskedelmi ingatlan portfóliójának bérlői között megtalálható a Penny Market, a Nespresso és a Generali Biztosító. Célunk, hogy újfajta szemléletű, proaktív szolgáltatást nyújtsunk, ezzel is támogatva ügyfeleink üzleti céljainak elérését.

Az elmúlt tizenöt év változásai a magyarországi ingatlanpiacon felhívták a figyelmet arra, hogy a klasszikus üzletpolitika már nem garantálja a sikert évtizedekre. Ezért úgy döntöttünk, hogy a családi ingatlan portfóliótól különálló részeként megalapítjuk a Kara Real Estate Groupot, amely önállóan és kizárólag az ingatlanpiacon fog működni.

Bérbeadási részlegünk az irodai, kis- és nagykereskedelmi, ipari ingatlanok bérbeadásának teljeskörű lebonyolítására, valamint üzemeltetésére és bérlőképviseletre terjed ki.

Közel 500 db A-, A+ kategóriás irodaház portfoliónkból és több mint 4 millió iroda bérlési lehetőségből azonnali javaslatokat teszünk és alternatívákat kínálunk ügyfeleinknek.

Elkötelezettek vagyunk abban, hogy ügyfeleink hiteles szakértőként bízzanak meg bennünk, és üzleti céljaik sikeres megvalósításában hosszú távú stratégiai partnerként számíthassanak ránk. A hitelességünket folyamatosan visszaigazolják partnereink és ügyfeleink.

Ügyfeleink számára támogatást nyújtunk, hogy pontosan felmérjük és részletesen megfogalmazzuk tulajdonosi, bérlői vagy vevői igényeiket. Emellett bemutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek, és segítünk a döntéshozatalban összehasonlító elemzések elkészítésével. Ebben munkánkban jelentős hazai és nemzetközi ingatlanpiaci szereplők, megbízóink és partnereink állnak mellettünk.

Olyan feladatokat látunk el ügyfeleink számára, mint a piac- és trendfigyelés, a piacon zajló események elemzése, üzleti találkozók szervezése, valamint az üzletkötést gátló tényezők kiküszöbölése.

Mindig az elsők között vagyunk, akik értesülnek az aktuális eseményekről, ezáltal folyamatosan előnyt biztosítunk. Ennek köszönhetően ügyfeleink exkluzív hozzáférést élveznek ezekhez az információkhoz, így mindig a legfrissebb lehetőségek állnak a rendelkezésükre. Ebben a szegmensben vagyunk piacvezetők. Már 35 éve vagyunk meghatározó szereplők az ingatlanpiacon, és bízunk abban, hogy ezt a következő három generáció is sikerrel fogja tovább vinni.