Budapesti II. és III. Kerületi Bíróság átköltözik a Buda Square Irodaház-ba, amely egy modern és jól felszerelt helyszínként szolgál majd az igazságszolgáltatás számára. Az új épület nemcsak a bírósági dolgozók számára biztosít korszerű munkakörnyezetet, hanem az állampolgárok számára is kényelmes és hatékony ügyintézési lehetőségeket kínál. Az átköltözés célja a bírósági munka és az ügyfélkiszolgálás minőségének további javítása.
Elkezdődött a Budapesti II. és III. Kerületi Bíróság átköltözése a Buda Square-be
A Buda Square Irodaház Budapest III. kerületének központi részén helyezkedik el, és kiválasztásánál kiemelt szempont volt a könnyű megközelíthetőség. Az épületet 2018-ban alakították át annak érdekében, hogy teljes mértékben megfeleljen a bírósági ügyfelek és munkatársak igényeinek, biztosítva az elvárásoknak megfelelő infrastruktúrát.
Az Óbudai Bíróság számára az irodaház három szintjén több mint négyezer négyzetméteren alakították ki a bíróság zavartalan működéséhez szükséges teret és elrendezést.
Az Országos Bírósági Hivatal (OBH) hosszú évek óta dolgozik azon, hogy egységes arculatot hozzon létre az épületekben működő Ügyfélközpontok számára. Az egri és szigetszentmiklósi helyszínek után az Óbudai Bíróság lett a harmadik, ahol az OBH irányelveinek megfelelően alakították ki az Ügyfélközpontot.
Ezen felül fontos kiemelni, hogy külön helyiségeket létesítettek gyermekmeghallgatásokra, mediációra, valamint tanúk, ügyvédek és ügyészek várakozására.
2019. január 25-ig az ügyfeleket még a Miklós utcai irodákban fogadják, azonban január 28-tól már a Lajos utca 46-48. szám alatt található új épületben várják őket.
A januárra kiírt tárgyalások még a Miklós utcai épületben zajlanak, de február 1-től már az ügyfelek is az új tárgyalótermekben jelenhetnek meg.
Az Ügyfélsegítő központ január 28-ig a régi helyszínen, február 6-tól pedig a Buda Square-ben lesz elérhető. A korábbi gyakorlattól eltérően, a szolgáltatás igénybevételére ezentúl szerdánként lesz lehetőség.
Az Óbudai Bíróság új helyszínre költözése nemcsak a modern munkakörnyezet megteremtését szolgálja, hanem az igazságszolgáltatás magas színvonalának fenntartását is. A Buda Square irodaházban kialakított korszerű infrastruktúra és az ügyfélbarát megoldások hozzájárulnak ahhoz, hogy a bírósági eljárások gördülékenyen és hatékonyan zajlanak. A változások eredményeként a bírósági dolgozók és az ügyfelek egyaránt egy magasabb szintű, jól szervezett és kényelmes környezetben folytathatják munkájukat és ügyeik intézését.
Tekintse meg a Buda Square Irodaház adatlapját.
Kapcsolódó cikkünk
2024. 08. 30. Buda Square Irodaház bemutatása
2024. 08. 29. Buda Square Irodaház Innováció és Fenntarthatóság Találkozása
2020. 12. 01. Gazdát cserélt Buda Square Irodaház és a Margit Palace
2019. 09. 30. Új bérlő a Buda Square Irodaház-ban